Cieszymy się z podpisania umowy z Calliope, która wesprze ambitne plany rozwoju firmy – powiedział Alessandro Renzo, dyrektor zarządzający GXO na Włochy i Szwajcarię. – Zapewnimy Calliope naszą wyjątkową obsługę logistyczną oraz bogate doświadczenie w branży modowej, a także usługi oparte na ciągłym doskonaleniu, gwarantujące najwyższą jakość usług odpowiadając na obecne i przyszłe potrzeby we Włoszech i na całym świecie – dodał.
Pracownicy, zatrudnieni bezpośrednio przez GXO, będą świadczyć usługi w zakresie zarządzania centrum logistycznym, przyjęcia towaru, inwentaryzacji, wysyłki zamówień i usług wartości dodanej, a także obsługę kanału e-commerce i zarządzania zwrotami z magazynu o powierzchni 10 000 mkw zlokalizowanym w Stradelli.
Federico Francia, Dyrektor Łańcucha Dostaw Teddy, powiedział: „GXO jest kluczowym partnerem w strategicznym rozwoju omnichannel naszej firmy, dzięki swojemu doświadczeniu w branży mody, które zapewnia zarówno skuteczność, jak i wydajność. Od samego początku naszej współpracy doceniamy zaangażowanie GXO w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju społecznego i środowiskowego, który jest również głęboko zakorzeniony w wartościach Teddy. Jesteśmy przekonani, że rozwiązania zaprojektowane przez GXO będą w stanie wesprzeć nasz przyszły rozwój”.
GXO zarządza w Europie ponad 60 centrami logistycznymi dedykowanymi obsłudze branży modowej.
źródło: GXO Logistics