Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Milion użytkowników InPost Pay

koszyk z paczkami stojący na klawiaturze komputera.
graf. Freepik.com
Już 1 mln użytkowników korzysta z usługi InPost Pay, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku. InPost Pay został nagrodzony w konkursie Mobile Trends Awards 2023 – zdobywając statuetkę w kategorii Fintech, a w kategorii głównej Kapituła Konkursu przyznała aplikacji drugie miejsce. InPost Pay jest również tegorocznym laureatem w plebiscycie Cashless Pay – jako najciekawszy projekt płatniczy 2023 roku.

InPost Pay to usługa, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. Wystarczy wybrać opcję „Utwórz koszyk z InPost Pay”, a następnie przejść do InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz podczas rejestracji. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu.

Ponadto, nowa usługa InPost, oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie, jak płatności kartą VISA i Mastercard w tym, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Użytkownikowi podpowiada się też najbardziej dogodna forma dostawy – do maszyny Paczkomat®, punktu PUDO lub kurierem.

Mobile Trends Awards to prestiżowe wyróżnienie branży mobilnej. Już od 12 lat nagrody przyznawane są firmom, które z sukcesem wykorzystały mobilne technologie w swoich projektach. Co roku, konkurują ze sobą silne marki, które oceniane są za dostosowanie się do potrzeb użytkowników, innowacyjność oraz rozpoznawalność. Statuetki Mobile Trends Awards przyznawane są przez Kapitułę Konkursową, w której skład wchodzą eksperci od lat związani z branżą mobile.

Nagroda Cashless Pay 2023 została przyznana przez czytelników cashless.pl, którzy uczestniczyli w głosowaniu na najciekawszy projekt płatniczy, najciekawszą kartę oraz najciekawsze wydarzenie branży płatniczej 2023 r. W tym roku plebiscyt uzyskał rekordową liczbę głosów – ponad 10 tys.

Nowe usługi od InPost – zarówno InPost Pay, jak i InPost Fresh – dynamicznie się rozwijają. Z InPost Pay korzysta już 1 mln konsumentów, natomiast aplikacja InPost Fresh ma już 1,5 mln pobrań, a użytkownicy platformy mogą wybierać spośród prawie 300 tys. ofert w 6 kategoriach produktowych. Ponadto, Aplikacja InPost Mobile, z której zadowolonych jest 90% badanych – ma już 12 mln użytkowników.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *