Sprzedaż Panattoni Park Tricity South II potwierdza rosnące znaczenie Trójmiasta jako centrum logistyki i e-commerce, a także odzwierciedla utrzymujące się zaufanie inwestorów do polskiego rynku nieruchomości przemysłowych – powiedział Michał Stanisławski, Co-Head of Capital Markets w Panattoni – Inwestorzy instytucjonalni coraz częściej postrzegają sektor przemysłowy jako stabilną i długoterminową alternatywę, a wysokiej jakości projekty Panattoni spełniają ich oczekiwania.
Panattoni Park Tricity South II to kompleks logistyczny stworzony z myślą o rosnących potrzebach e-commerce i operatorów logistycznych. Zlokalizowany w strategicznym rejonie Trójmiasta park zapewnia dogodny dostęp do obwodnicy, autostrady A1 oraz Portu Gdańsk, co gwarantuje efektywne możliwości dystrybucyjne. Obiekt został wyposażony w ekologiczne rozwiązania, w tym systemy energooszczędne i certyfikaty ekologiczne. Głównym najemcą parku jest LPP – największa firma modowa w Europie Środkowej.
Cieszymy się z kolejnej zakończonej sukcesem transakcji na polskim rynku, potwierdzającej siłę i płynność dobrze zlokalizowanych aktywów logistycznych – dodał Michał Stanisławski – Panattoni niezmiennie koncentruje się na dostarczaniu najwyższej klasy obiektów, które odpowiadają na dynamicznie zmieniające się potrzeby zarówno najemców, jak i inwestorów.
źródło: Panattoni