Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Poczta Polska uruchamia punkty mobilne na terenach dotkniętych przez powódź

pojazdy Poczty Polskiej
fot. Poczta Polska
By zapewnić obywatelom dostęp do podstawowych usług urzędowych, od 17 września Poczta Polska sukcesywnie uruchamia zastępcze punkty pocztowe dla mieszkańców terenów dotkniętych lub zagrożonych powodzią. Jak informuje Poczta Polska, Stacjonarna Obsługa Klientów będzie odbywać się w godz. 9:00–15:00. Poczta Mobilna będzie czynna dłużej w zależności od bieżącego zapotrzebowania mieszkańców.

Kolejne lokalizacje mobilnych punktów pocztowych:

– Siechnice ul. Jana Pawła II 20 – miejsce postojowe w okolicy wyłączonej z obsługi FUP Święta Katarzyna w Siechnicach,
– Siedlęcin – parking przy sklepie sieci Lewiatan w Siedlęcinie ul. Lwówecka 6,
– Lądek-Zdrój przy ul. Śnieżnej 45 (Rataja) – przy sklepie sieci Biedronce w Lądku-Zdrój – na tym parkingu znajduje się również automat paczkowy Poczty Polskiej.

W mobilnych puntach pocztowych można będzie dokonywać przede wszystkim płatności i wypłat gotówki oraz zrealizować podstawowe usługi jak nadanie listu czy paczki pocztowej. W zależności od zapotrzebowania klientów rozszerzany będzie katalog świadczonych usług. Dodatkowo w tych punktach będą wypłacane także świadczenia emerytalno-rentowe.

Ze względu na sytuację kryzysową, jak w przypadku innych klęsk żywiołowych, pandemii i sytuacji wyjątkowych, uruchamiamy także dodatkowe działania wspierające rząd i samorządy oraz pracowników spółki – pisze Poczta Polska w komunikacie. Jak informuje spółka, w porozumieniu z Rządowym Centrum Bezpieczeństwa odpowiada na najpilniejsze potrzeby związane z dystrybucją brakujących produktów na zalanych terenach, udostępniając swoje możliwości logistyczne i magazynowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *