Jak informuje spółka w komunikacie, intensywny rozwój, nowe wdrożenia dla klientów biznesowych i tworzenie innowacyjnych rozwiązań to główne obszary zeszłorocznej aktywności Elocity. Firma specjalizuje się w dostarczaniu autorskiej technologii zarządzania infrastrukturą ładowania aut elektrycznych i sprzedaży usług ładowania. Powiększyło się również grono klientów, których spółka wspiera w dążeniu do zeroemisyjności. Do partnerów, z którymi Elocity współpracuje na co dzień, dołączyły m.in. nowe floty korporacyjne i branżowi debiutanci mocno nastawienie na rozwój.
Na koniec 2023 roku system Elocity obsługiwał 1642 stacje ładowania (tj. prawie 3000 punktów), w tym 911 stacji ogólnodostępnych, widocznych w aplikacji oraz 731 stacji prywatnych, widocznych tylko dla upoważnionych użytkowników (np. pracowników firm). Oznacza to ponad dwukrotny wzrost w stosunku do końca 2022 roku, przy czym liczba stacji ogólnodostępnych z backendem Elocity wzrosła o 524, a stacji prywatnych o 329. Skalę rozwoju w ostatnich 12 miesiącach dobrze ilustruje także fakt, że w ramach 240 000 sesji ładowania Elocity dostarczyło klientom 4,1 GWh energii.
źródło: informacja prasowa Elocity