Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Wielka operacja logistyczna w Porcie Gdańsk

terminal przeładunkowy
W tym tygodniu przy Nabrzeżu Oliwskim zakończył się rozładunek urządzeń wiertniczych na potrzeby realizacji tuneli kolejowych, których inwestorem jest spółka PKP PLK. Do Portu Gdańsk maszyna TBM przypłynęła na statku TIAN YOU z Szanghaju. Rozładunek trwał trzy dni. Wszystkie elementy maszyny – łącznie 2534 tony - w dalszą drogę w głąb kraju wyruszyły na 30 samochodach ciężarowych.

Zadaniem maszyny TBM będzie wydrążenie najdłuższego tunelu kolejowego w Polsce między Męciną i Mordarką, będącego częścią linii 104 Chabówka – Nowy Sącz. Tunel będzie mierzył 3,75 km.

Drążenie ma potrwać kilkanaście miesięcy i pochłonąć 1,9 mld zł. Po ukończeniu będzie to jedna z najdroższych inwestycji kolejowych w historii Polski – jej wartość szacowana jest na ok. 12 mld zł. Docelowo ma umożliwić przejazd pociągów między Krakowem i Nowym Sączem w około godzinę, zaś między Krakowem a Zakopanem w półtorej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *