Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

FM Logistic: medal EcoVadis za wyniki CSR

fot. FM Logistic
Grupa FM Logistic piąty rok z rzędu otrzymała Złoty Medal EcoVadis w uznaniu zaangażowania w obszarze odpowiedzialności społecznej, środowiskowej i etycznej. Wyróżnienie to wzmacnia determinację Grupy FM Logistic w dążeniu do rozwoju branży łańcucha dostaw w kierunku coraz bardziej zrównoważonych i odpowiedzialnych praktyk - pisze firma w komunikacie.

Jak pokazała ta rygorystyczna ocena oparta na 21 kryteriach i czterech filarach – dotyczących środowiska, społeczeństwa, etyki i odpowiedzialnych zakupów – Grupa FM Logistic wyróżnia się swoimi działaniami na rzecz ograniczenia wpływu na środowisko, poprawy warunków pracy i promowania etycznych praktyk w całym łańcuchu wartości.

Poprzez przyznanie firmie wyniku 74/100 EcoVadis docenia zaangażowanie FM Logistic w kwestie zrównoważonego rozwoju oraz determinację przedsiębiorstwa we wdrażaniu spójnej i skutecznej strategii CSR.

Certyfikat EcoVadis zapewnia solidne ramy analityczne, które pozwalają nam zrozumieć nasze mocne strony, śledzić obszary wymagające poprawy rok po roku i przekierowywać nasze strategiczne wysiłki tam, gdzie to konieczne, aby naprawdę zmieniać łańcuch dostaw – powiedział Jean-Christophe Machet, dyrektor generalny FM Logistic.

Ambicje w zakresie zrównoważonego i wielokanałowego łańcucha dostaw

Złoty Medal podkreśla umiejętności firmy FM Logistic w zakresie wyznaczania ambitnych celów i przekładania swoich zobowiązań na konkretne działania, wspierające zrównoważony rozwój łańcucha dostaw omnichannel. Grupa, która od kilku lat odgrywa kluczową rolę w transformacji, promuje podejście oparte na współpracy, ukierunkowane na ciągłą optymalizację praktyk i procesów w celu wspierania coraz bardziej odpowiedzialnych łańcuchów dostaw.

Jako siła napędowa zrównoważonych zmian ponosimy dużą odpowiedzialność za pobudzanie świadomości i stymulowanie postępu. Tego typu cele można osiągnąć tylko wspólnymi siłami. Kluczową kwestią jest praca nad tymi projektami ze wszystkimi zainteresowanymi stronami, priorytetowe traktowanie przejrzystości i elastyczności oraz konsekwentne dążenie do wywierania pozytywnego wpływu – nie wolno nigdy się poddawać – dodał Jean-Christophe Machet.

Aby osiągnąć swoje cele, FM Logistic opiera się na trzech strategicznych filarach CSR, którymi są: działanie na rzecz ludzi, działanie na rzecz planety i działanie wspólnie z partnerami.

Naszym zadaniem jest dostarczanie rozwiązań, które są w coraz większym stopniu przyjazne dla środowiska, a jednocześnie uwzględniają uwarunkowania naszych klientów i wymagania konsumentów – podkreślił Jean-Christophe Machet.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *