Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Poczta Polska: Nie zrezygnujemy ze sprzedaży prasy

pojazdy Poczty Polskiej
fot. Poczta Polska
Z Polskiego Badania Czytelnictwa za rok 2023 wynika, że w Polsce sprzedano w tym czasie ponad 300 mln egzemplarzy prasy drukowanej. Poczta Polska wciąż ma rosnący udział w tym rynku.

Jeden z głównych dystrybutorów prasy w Polsce zamyka swoją sieć punków sprzedaży. Poczta Polska nie podejmuje takiej decyzji i wciąż prowadzi dystrybucję prasy w placówkach pocztowych. Spółka sprzedaje dziennie średnio 40 tys. egzemplarzy pism. Oferta wydawnictw prasowych w sieci własnej placówek pocztowych stanowi jedną z głównych gałęzi działalności handlowej Poczty Polskiej. Najwięcej dzienników i czasopism sprzedaje się w czwartki, niewiele mniej egzemplarzy sprzedawało się w piątki.

W ofercie Poczty Polskiej klienci do wyboru mają 34 dzienniki (lokalne i ogólnopolskie) oraz 942 czasopisma (m.in. magazyny opinii, branżowe, hobbystyczne, telewizyjne, dla dzieci oraz pisma poradnikowe i poradniczo-rozrywkowe, kobiece). Te drugie sprzedają się znacznie lepiej. Dzienniki, w formie drukowanej, zgodnie z tym co obserwujemy na całym rynku, coraz bardziej wypierane są przez internetowe wydania oraz aktualne wiadomości zamieszczane na portalach internetowych.

Wśród trzech tytułów, które najlepiej sprzedawały się w ubiegłym roku w placówkach pocztowych znalazły się tygodniki i magazyny telewizyjne (z programem telewizyjnym), tygodniki o życiu gwiazd i osób ze świata show-biznesu, czasopisma poradnikowe, edukacyjne, hobbystyczne i specjalistyczne.

Prasę można kupić w 4600 punktach pocztowych – placówkach pocztowych i ich filiach. W lokalnych placówkach pocztowych dostępne są także tytuły, które cieszą się zainteresowaniem czytelników w danym regionie. Niektóre tytuły sprzedawane są w pojedynczych lokalizacjach.

Poczta Polska oferuje nie tylko możliwość zakupu aktualnej prasy, którą chętnie kupują czytelnicy. Sprowadza także tytuły niszowe, a także prasę archiwalną. Umożliwia także zamówienie prenumeraty prasy wydawanej na terenie Polski. Zamówienia na prenumeratę można składać za pośrednictwem strony internetowej Poczty Polskiej oraz bezpośrednio u listonoszy i w placówkach pocztowych na terenie całego kraju. Przedpłaty na czasopisma doręczane przez Pocztę Polską od III kwartału, czyli od 1 lipca, przyjmowane są do 25 maja br. za pośrednictwem witryny internetowej i do końca maja br. za pośrednictwem listonoszy i w placówkach pocztowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *