Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Ponad 25 000 punktów DPD Pickup

fot. DPD Polska
DPD Polska oferuje klientom szeroki wybór możliwości nadań i odbiorów paczek poza miejscem zamieszkania w ramach sieci DPD Pickup. 2023 rok firma zamknie z 26 tysiącami punktów DPD Pickup, w tym 6 tys. automatów paczkowych.

Jak informuje DPD Polska w swoim komunikacie, oczywistym czynnikiem, który przyczynił się do znacznego przyspieszenia rozwoju rynku e-commerce, a w efekcie zapotrzebowania na usługi nadań i odbiorów out-of-home, była pandemia. Od tamtego czasu rynek stale ewoluuje, a dostawy poza miejscem zamieszkania zyskały na popularności. Konsumenci nadal poszukują wygodnych i tańszych alternatyw dla dostaw do domu.

Odbiór i nadanie przesyłki w automacie paczkowym to jedna z możliwości, jaką oferuje DPD Polska w ramach usług OOH. Projekt rozwijany od ponad dwóch lat, liczy obecnie blisko 6 tys. maszyn. Jak zapowiada DPD Polska, obecna wielkość sieci OOH to dopiero początek. Do końca przyszłego roku spółka zamierza powiększyć liczbę automatów paczkowych do 9 tys. maszyn.

źródło: informacja prasowa DPD Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *