Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu 'TRANSPORT DROGOWY'

Grupa Rhenus ulepsza swój transport drobnicowy

fot. Rhenus Logistics
Międzynarodowa grupa logistyczna - Rhenus, usprawnia swoje rozwiązania w zakresie drobnicowego transportu drogowego w Europie. Po udanej fazie testowej w Niemczech, nowo zorganizowana struktura będzie obowiązywać w całej europejskiej sieci od 8 stycznia 2024 roku. Rhenus umożliwi swoim klientom znacznie krótszy czas dostawy, dzięki codziennym połączeniom i wyjazdom na całym kontynencie. Głównym celem koncepcji o nazwie Sieć Drobnicowa 2.0, jest zwiększenie wydajności.

Ponieważ łańcuchy dostaw na całym świecie stają się coraz bardziej wrażliwe na czas, transport towarów z punktu A do punktu B jest kluczowym czynnikiem dla większości firm. Z tego powodu Grupa Rhenus opracowała nową usługę frachtu drogowego znaną jako Sieć Drobnicowa 2.0. Celem jest zaoferowanie swoim klientom codziennych odbiorów i wyjazdów do dowolnego miejsca w Europie, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. W przeszłości Rhenus oferował tego rodzaju codzienne usługi frachtu drobnicowego tylko w wysoce uprzemysłowionych regionach o dużym potencjale w zakresie ściśle zsynchronizowanych odjazdów. Do tej pory Rhenus zapewniał mniejszą częstotliwość wyjazdów dla przesyłek np. dwa razy w tygodniu w regionach o niewielkim uprzemysłowieniu. Dzięki nowej strukturze dla ruchu transgranicznego, Rhenus będzie od teraz obsługiwał codzienne wyjazdy z każdego regionu w Europie do dowolnego miejsca docelowego na kontynencie – niezależnie od tego, gdzie klient jest zlokalizowany.

Nowa sieć transportu drobnicowego Rhenus została zaprojektowana z myślą o zapewnieniu szybkich i niezawodnych dostaw przesyłek do i z miejsc docelowych w całej Europie. Struktura hub-ów, obejmująca różne kraje, zapewni możliwość codziennego procedowania importu i eksportu. Przesyłki będą początkowo trafiać do HUB’u krajowego, który będzie działać jako główny regionalny punkt przeładunkowy w odpowiednich krajach, jako usługa logistyczna pierwszej mili. Stamtąd Rhenus przetransportuje towary do centralnego węzła europejskiego, gdzie ładunek zostanie skonsolidowany zgodnie z miejscem przeznaczenia i wysłany w dalszą drogę.

Po przeprowadzeniu analizy środka ciężkości realizowanego wolumenu naszej sieci, wybraliśmy Hilden jako strategicznie i geograficznie centrum do pełnienia roli paneuropejskiego punktu przeładunkowego. Stosując to rozwiązanie, możemy zapewnić krótkie, wydajne połączenia liniowe oraz optymalną logistykę pierwszej i ostatniej mili – komentuje, wyjaśniając ten rozwój Carsten Hölzer, dyrektor zarządzający Rhenus Road Freight.

Większa częstotliwość dostaw spedycyjnych w sektorze drobnicowym sprawi, że na mapie Europy nie będzie już „białych plam”, w których klienci muszą akceptować długie czasy tranzytu. Po dwumiesięcznej fazie testowej, podczas której wyeliminowano drobne niespójności w procesie lub wprowadzono istotne zmiany, strukturalne. Przejście na sieć drobnicową 2.0 jest już gotowe do uruchomienia w całej Europie. W praktyce oznacza to, że Rhenus będzie w stanie transportować towary swoich klientów na trasach handlowych w całej Europie znacznie szybciej niż w przeszłości za pośrednictwem swojej paneuropejskiej sieci ruchu drogowego, która obejmuje ponad 150 lokalizacji Rhenus. W porównaniu do 2023 r., czas tranzytu dla drobnicowego ruchu towarowego spadnie szacunkowo o 34 procent. Klienci skorzystają również na znacznie większej przejrzystości sieci i takim samym zaangażowaniu w jakość w każdej lokalizacji biznesowej.

Dodatkową zaletą codziennych usług dla przesyłek jest możliwość połączenia rozwiązań transportowych z lokalnymi opcjami magazynowania i przeładunku. Rhenus oferuje tę usługę jako „Transport-Related Warehousing” we wszystkich krajach europejskich. Oznacza to, że klienci mają dostęp do lokalnej powierzchni magazynowej, która znajduje się bardzo blisko ich łańcuchów dostaw. W rezultacie obie opcje razem umożliwiają znacznie bardziej elastyczne operacje logistyczne z wydajnym skalowaniem w górę i w dół, w zależności od potrzeb klienta.

źródło: informacja prasowa Rhenus Logistics

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *