Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu 'TRANSPORT DROGOWY'

DB Schenker: Czechy to jeden z kluczowych partnerów handlowych Polski

ciężarówka DB Schenker
fot. DB Schenker
Czechy to jeden z najważniejszych partnerów handlowych Polski zarówno w eksporcie, jak i imporcie towarów. DB Schenker dostarcza rocznie na tym kierunku niemal 17 tysięcy przesyłek (średnio 1400 miesięcznie). Wychodząc naprzeciw tym potrzebom rynku i oczekiwaniom klientów operator z początkiem lutego przemodelował swoją usługę transportową i teraz przesyłki z rejonu Górnego i Dolnego Śląska docierają do dowolnej miejscowości w Czechach w 24 godziny. Z pozostałych lokalizacji czas dostawy wynosi 48 godzin.

Dzięki 28 oddziałom DB Schenker w obu krajach oraz reorganizacji połączeń skróciliśmy lead time na tym kierunku o całą dobę. Obecnie oferujemy 4 stałe linie z Katowic i Wrocławia, co daje 20 regularnych przejazdów tygodniowo. Te same czasy dostawy obowiązują również w drodze z Czech do Polski. Jest to jedna z wielu nowych inicjatyw, które podjęliśmy w celu zapewnienia naszym klientom jak szybszej realizacji zleceń transportowychmówi Rafał Pochodaj, Kierownik Sieci i Linii w DB Schenker.

Jedną z tych inicjatyw jest też nowa usługa operatora DB SCHENKER | direct express. Opcja ta została wprowadzona przede wszystkim z myślą o sytuacjach pilnych, kiedy przesyłka powinna bezzwłocznie trafić do odbiorcy lub awaryjnych, kiedy już jest opóźniona i trzeba to spóźnienie nadrobić. Silna i rozbudowana sieć DB Schenker pozwala operatorowi na podjęcie się realizacji takiego wyzwania na terenie całej Europy. Konsultanci operatora oferują w takiej sytuacji dobór optymalnego rozwiązania i ekspresową, szybszą niż standardowa, realizację zlecenia.

Usługa transportu drogowego w DB Schenker zapewnia wiele możliwości i elastyczny serwis. To 430 lokalizacji na świecie i około 100 mln przesyłek rocznie. W Polsce operator realizuje średnio 39 tysięcy przesyłek dziennie, posiada około 350 regularnych połączeń krajowych i międzynarodowych oraz dysponuje flotą około 4 tysięcy pojazdów. Są to zarówno dostawy całopojazdowe, częściowe i drobnicowe. Realizowane mogą być w różnych wariantach w zależności od potrzeb i oczekiwań klientów. To też szereg usług cyfrowych m.in. wycena i zlecanie transportu online, monitorowanie przesyłek w czasie rzeczywistym. Jest też możliwość skorzystania z opcji neutralizującej wpływ transportu na środowisko tzw. Econeutral.

źródło: informacja prasowa DB Schenker

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *