Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Usługa Pocztex Thermo Tracking dla e-aptek i e-drogerii w górę

pojazdy Poczty Polskiej
fot. Poczta Polska
W 2023 roku wartość sprzedaży całego rynku e-commerce aptek wyniosła około 1,9 mld zł i wzrosła o ponad 17% w stosunku do roku 2022. W tym samym okresie Poczta Polska odnotowała wzrost nadań przesyłek Pocztex Thermo Tracking o blisko 200% i zwiększyła swój udział w rynku aptek internetowych o ponad 135%.

W 2022 roku Poczta Polska wprowadziła usługę kurierską dla internetowych aptek i drogerii. Zaoferowała im autorskie rozwiązanie, które umożliwia transport produktów w monitorowanej temperaturze. Pocztex Thermo Tracking sprawdza się przy sprzedaży internetowej szczególnie: leków bez recepty, suplementów diety, ale także kosmetyków i dermokosmetyków.

Pierwszym podmiotem, który rozpoczął korzystanie z tej usługi jest Grupa Olmed, polska rodzinna firma, która od 1999 roku działa na rynku zdrowia, prowadząc centra medyczne, apteki stacjonarne i dwa sklepy internetowe.

Grupa Olmed stawia na jakość obsługi i terminowość dostaw, dbając o to, by nawet przy rosnącej liczbie zamówień zostały zachowane standardy na najwyższym poziomie. Pocztex Thermo Tracking wpisuje się w wysokie oczekiwania aptek i drogerii internetowych, a ich kupujący coraz chętniej wybierają tę formę dostawy.

Pocztex Thermo Tracking to sposób dostawy przesyłek Poczty Polskiej umożliwiający monitorowanie temperatury na etapie przyjęcia, transportu i dostawy przesyłek. Zastosowanie monitoringu temperatury, połączonego z szybką dostawą kurierską nawet do najodleglejszych miejsc w Polsce, zapewnia bezpieczeństwo i szybkość transportu produktów farmaceutycznych.

Oferta Pocztex Thermo Tracking skierowana jest do wszystkich aptek i drogerii prowadzących sprzedaż wysyłkową, które podpiszą umowę z Pocztą Polską.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *