Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

SUUS i Decathlon wożą intermodalnie z Polski do Włoch

zbliżenie na tor kolejowy
Rohlig SUUS Logistics rozwija współpracę z marką Decathlon w obszarze transportu intermodalnego. Obecnie największy polski operator dostarcza rowery z fabryki oraz centrów logistycznych klienta w Polsce do magazynów na terenie całych Włoch, z wykorzystaniem serwisu kolejowego na najdłuższym odcinku. Dzięki temu rozwiązaniu Decathlon ogranicza emisyjność łańcucha dostaw.

Rohlig SUUS Logistics współpracuje z marką Decathlon od 2023 r. w obszarze przewozów intermodalnych z Polski do Włoch. Operator zapewnia tzw. serwis door to door, czyli kompleksowy transport rowerów oraz części i akcesoriów, takich jak ramy, kierownice czy siodełka z fabryki w Brześciu Kujawskim oraz kilku centrów logistycznych w Polsce bezpośrednio do magazynów marki Decathlon we Włoszech. Od lutego tego roku skala współpracy firm się zwiększyła. Aktualnie SUUS organizuje przewóz do wszystkich lokalizacji klienta we wspomnianym kraju, a wolumen obsługiwanego towaru wzrósł dwukrotnie.

Intermodal to mniejsza emisyjność i wysoka efektywność transportu

W tym projekcie na najdłuższym odcinku przejazd odbywa się koleją. Transporty samochodami ciężarowymi realizowane są jedynie na tzw. pierwszej i ostatniej mili. W zależności od punktu rozładunku we Włoszech wykorzystywane są różne serwisy kolejowe, tak aby odcinek drogowy był możliwie najkrótszy. Dla marki Decathlon kluczową kwestią jest ograniczenie emisyjności łańcucha dostaw.

Sprawne przeniesienie magazynu

Transport intermodalny to nie jedyny obszar logistyki, w którym SUUS wspiera Decathlon. Operator zapewnia także regularne całopojazdowe przewozy drogowe na terenie Polski. Firma realizuje transport rowerów z fabryki w Brześciu Kujawskim do centrów dystrybucyjnych klienta w Łodzi i Gliwicach, a także podzespołów czy fabrykatów do oddziału w Kutnie, skąd zasilana jest wytwórnia. Co więcej, w poprzednim roku SUUS był odpowiedzialny za przeniesienie łódzkiego magazynu z komponentami do wspomnianej lokalizacji w Kutnie. Największym wyzwaniem była migracja towarów w sposób nieodczuwalny dla procesu wytwarzania, a także synchronizacja pracy kierowców i operacji magazynowych w obu obiektach. Dzięki odpowiedniemu zaplanowaniu łańcucha dostaw projekt przebiegł sprawnie. Przeniesienie zajęło 3 tygodnie, a w procesie wykorzystano 110 drogowych transportów całopojazdowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *