Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

CEVA Logistics wchłania Bolloré Logistics

fot. CEVA Logistics
CEVA Logistics, należąca do Grupy CMA CGM, wdraża nowy model organizacji wertykalnej.  Ma on ułatwić klientom wykorzystanie potencjału firmy w zakresie transportu lotniczego, morskiego, drogowego i kolejowego, a także logistyki kontraktowej, logistyki pojazdów gotowych, logistyki projektowej oraz rozwiązań celnych. W ramach nowego modelu organizacji CEVA rozpocznie proces integracji z firmą Bolloré Logistics, przejętej przez CMA CGM w lutym 2024 r.

W ubiegłym roku CEVA osiągnęła przychody pro forma na poziomie 20,2 mld USD. Firma przetransportowała w tym czasie 1,9 mln TEU frachtu morskiego, 800 tys. ton ładunków frachtu lotniczego i zarządzała magazynami o powierzchni 11,7 mln mkw., przy wsparciu 110 tys. pracowników na całym świecie.

CEVA Logistics i Bolloré Logistics będą działać pod jedną marką – CEVA Logistics, a proces rebrandingu ma być przeprowadzony do końca 2024 r.

Dla większej efektywności i satysfakcji klientów

Nowy model organizacji ma wzmocnić zdolność CEVA do świadczenia spójnych, globalnych usług logistycznych w szerokim zakresie oferowanych produktów. Wprowadzenie pionowej struktury zespołów na poziomach lokalnych będzie wspierać rozwój produktów i doskonałości operacyjnej. Przyspieszy też opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań, co pozwoli sprostać wyzwaniom klientów w różnych regionach geograficznych.

Dodatkowo, CEVA łączy operacje lotnicze i morskie, tak aby wykorzystać najlepsze praktyki i inwestycje w rozwój nowych technologii, szczególnie w zakresie finalizacji wdrożenia zintegrowanej platformy logistycznej CargoWise.

Strategia zwiększa zasięg geograficzny i ofertę dla różnych branż

Od momentu przejęcia przez Grupę CMA CGM w 2019 r., CEVA Logistics w znaczący sposób zwiększyła zarówno swój potencjał, jak i zasięg geograficzny. Kolejne akwizycje pozwoliły firmie na rozszerzenie sieci logistycznej na kontynencie afrykańskim. Z kolei połączenie z działem CLS firmy Ingram Micro w 2022 r. wzmocniło rozwiązania CEVA dla branży e-commerce, a integracja z GEFCO wzmocniła ofertę rozwiązań dla branży motoryzacyjnej i rozszerzyła jej europejską sieć połączeń lądowych. Teraz połączenie z Bolloré Logistics wzmocni możliwości CEVA w zakresie zarządzania frachtem lotniczym i morskim. Warto wspomnieć też o innych akwizycjach, które zwiększyły możliwości CEVA w transporcie towarów łatwo psujących się w Ameryce Łacińskiej (Cargex) oraz dostaw ostatniej mili we Francji (Colis Privé).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *