Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

DHL eCommerce Polska i Biedronka uruchomią sieć automatów paczkowych

fot. Jeronimo Martins
DHL eCommerce Polska oraz Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, ogłaszają nawiązanie partnerstwa. W ramach współpracy, firmy planują rozbudowę sieci automatów paczkowych DHL BOX 24/7 zlokalizowanych przy sklepach Biedronka w całym kraju.

Jak wynika z badania European Online Shopper Survey 2023 przeprowadzonego przez DHL, klienci coraz chętniej korzystają z automatów paczkowych i punktów odbiorów i nadań przesyłek, a preferencje dotyczące dostaw do domu spadły z 73% do 64%. Jeśli chodzi o wybory polskich klientów dane pokazują, że połowa Polaków woli odbiór zamówionej paczki w automacie. Dzięki partnerstwu DHL eCommerce Polska i sieci Biedronka, klienci mogą cieszyć się wygodą zakupów i obsługi paczek za pomocą automatów w jednym miejscu.

W ramach pierwszego etapu współpracy, przy sklepach sieci Biedronka w całej Polsce umieszczono już ponad 600 automatów paczkowych DHL BOX wyposażonych w szereg funkcji przydatnych dla klientów. Maszyny posiadają intuicyjne ekrany dotykowe, a ich obsługę ułatwia aplikacja Mój DHL. Oprócz szybkiego nadania i odbioru paczek – również przez zdalne otwarcie skrytki, aplikacja umożliwia także śledzenie statusu przesyłki oraz trasy kuriera w dniu dostawy. W maszynach DHL paczka czeka na odbiór aż 4 dni. To pozwala klientom na lepsze planowanie dnia i wygodniejsze odbieranie lub nadawanie paczek o dowolnej porze, przed lub zaraz po zakupach w Biedronce. Współpraca z DHL oznacza, że przy sklepach sieci Biedronka łącznie znajduje się już ponad 1800 automatów paczkowych wiodących dostawców usług na terenie całej Polski.

Automaty DHL umożliwiają opłacenie pobrania przesyłki w aplikacji Mój DHL, gdzie elektroniczną płatność można zrealizować poprzez kartę, eprzelew i BLIK.

Sieć DHL to obecnie 19 000 punktów odbiorów i nadań przesyłek w tym już 3500 automatów paczkowych DHL BOX 24/7, zlokalizowanych w całej Polsce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *