Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

DACHSER: elektryczne ciężarówki od Renault Trucks w eksploatacji

fot. DACHSER
Renault Trucks i DACHSER współpracują nad stopniową dekarbonizacją transportu drogowego towarów. Dostawca usług logistycznych powiększa swoją flotę o piętnaście nowych pojazdów od Renault Trucks. W pełni elektryczne ciężarówki obsługują lokalne i dalekobieżne trasy transportowe w siedmiu lokalizacjach DACHSER w Niemczech. Obecnie pięć pojazdów Renault Trucks E-Tech D jest używanych przez DACHSER, a kolejne siedem sztuk i trzy ciągniki Renault Trucks E-Tech T są w trakcie dostawy. Ciągniki będą używane w DACHSER w Öhringen, Neuss i Langenhagen.

Jesteśmy przekonani, że w dłuższej perspektywie tylko te firmy, które pozycjonują się w sposób zrównoważony, będą miały przyszłość. Dlatego chcemy przyczynić się do ochrony środowiska i klimatu oraz być siłą napędową branży logistycznej, podejmując działania na wielu poziomach. Wprowadzenie do powszechnej eksploatacji pojazdów bezemisyjnych odgrywa w tym zakresie ważną rolę. Dzięki współpracy z Renault Trucks zyskaliśmy niezawodnego partnera, z którym możemy wyruszyć w długą podróż ku dekarbonizacji naszego transportu drogowegopowiedział Alexander Tonn, COO Road Logistics w DACHSER.

W ramach strategii zrównoważonego rozwoju i ochrony klimatu dostawca usług logistycznych DACHSER przygotowuje się do stopniowej transformacji w kierunku pojazdów bezemisyjnych i dostępności odpowiedniej infrastruktury ładowania. Od 1 stycznia 2022 r. firma pozyskuje na całym świecie energię elektryczną w całości z odnawialnych źródeł energii. Ponadto w zależności od wydajności, infrastruktury ładowania i opłacalności, DACHSER chce stale zwiększać liczbę pojazdów BEV (akumulatorowych pojazdów elektrycznych) i FCEV (napędzanych wodorem) zarówno w lokalnych, jak i dalekobieżnych sieciach transportowych.

Wspólne dążenie do redukcji emisji CO2

W Renault Trucks jesteśmy świadomi, że tylko wspólnymi siłami możemy wdrożyć długoterminową strategię ochrony klimatu. Tym bardziej cieszę się, że dzięki współpracy z DACHSER możemy przyspieszyć redukcję emisji CO2 w segmencie krótko- i długodystansowym – powiedział Frederic Ruesche z Renault Trucks

Renault Trucks oferuje całą gamę w pełni elektrycznych samochodów ciężarowych. Od 2,8-tonowego lekkiego pojazdu użytkowego (LCV) do 44-tonowej ciężarówki do transportu długodystansowego, każdy z segmentów może być obsługiwany elektrycznie. Ponadto Renault Trucks jest również pierwszym producentem, który przekształca pojazdy z silnikami wysokoprężnymi w elektryczne ciężarówki – działając zgodnie z duchem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *