Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Daimler Truck Polska: otwarcie TruckTraining Center Nadarzyn i start kampanii ShowTruck [ZDJĘCIA]

fot. Daimler Truck Polska
7 maja w Nadarzynie pod Warszawą otwarte zostało nowe centrum szkoleniowe spółki Daimler Truck Polska: TruckTraining Center Nadarzyn. Jednocześnie - już po raz piąty - wystartowała kampania promocyjna ShowTruck, której gwiazdą jest tym razem nowy Mercedes-Benz Actros L ProCabin. 75 seledynowych ShowTrucków zostało przekazanych wszystkim doradcom handlowym sieci dealerskiej Daimler Truck Polska, by mogli je testować chętni klienci w całym kraju.

Jesteśmy niezwykle dumni z tych obydwu, powiązanych ze sobą przedsięwzięć mówi Przemysław Rajewski, prezes Daimler Truck Polska.Z jednej strony po raz kolejny przekazujemy wszystkim naszym klientom potężną flotę doskonale wyposażonych samochodów testowych w postaci 75 ShowTrucków Actrosów L ProCabin, którymi będą dysponować doradcy handlowi całej sieci dealerskiej w Polsce. Z drugiej uruchamiamy niezwykle ważne dla nas miejsce, w którym rozwijać będziemy ekspercką wiedzę naszych pracowników i sieci dealerskiej dotyczącą sprzedaży i serwisu samochodów Daimler Truck, elektromobilności, zapewniać merytoryczne wsparcie naszym klientom i kierowcom, opracowywać kolejne programy testowe i monitorować już prowadzone testy. TruckTraining Center Nadarzyn to centrum dowodzenia, jeśli chodzi o eksploatację i efektywność naszych pojazdów, zarówno spalinowych, jak i elektrycznych – a obydwa nowe modele Mercedes-Benz Trucks: nowy Actros L ProCabin oraz eActros 600 dostarczają w tym zakresie zupełnie nowych, rewelacyjnych możliwości.

W majowy poranek na placu TruckTraining Center w Nadarzynie w kilku równych rzędach stanęły nowe ShowTrucki, które zostały uroczyście przekazane doradcom handlowym z całej sieci dealerskiej, by jeszcze tego samego dnia wyruszyć do wszystkich jej oddziałów w Polsce.

Kampania ShowTruck oraz uruchomienie tego wyjątkowego miejsca w postaci nowego centrum szkoleniowego to przedsięwzięcia, które dowodzą, jak kompleksowo i profesjonalnie podchodzimy do naszego produktu oraz naszych klientówmówi Piotrek Urban, Director Sales & Marketing w Daimler Truck Polska. Debiutujące na rynku nasze dwie gwiazdy: eActros 600 i Actros L ProCabin reprezentują najnowszą technologię oraz innowacyjne rozwiązania sprzyjające obniżeniu emisji CO2 w transporcie i jednocześnie podnoszące jego efektywność biznesową. Jednak, aby w pełni móc wykorzystać ich potencjał, potrzebna jest wiedza i umiejętności, które zapewniamy dzięki testom i szkoleniom – dla naszych pracowników, doradców handlowych, mechaników, a także dla kierowców i klientów. Rynek cały czas się profesjonalizuje, a my chcemy, żeby nasi klienci, polskie firmy transportowe, mogli skupić się wyłącznie na swoim biznesie. Nie możemy poprzestać na dostarczeniu im tylko choćby najlepszej ciężarówki, czy to będzie Actros L ProCabin, czy eActros 600. Musimy także umożliwić jej rzetelne przetestowanie i wsparcie merytoryczne trenerów podczas całej eksploatacji. Wiemy, że tylko takie całościowe podejście przynosi oczekiwane przez branżę rezultaty, tylko w ten sposób możemy realnie pomóc klientom oszczędzać paliwo i wspierać ich w nadchodzącej transformacji transportu.

Przestrzeń na wiedzę

Podczas wydarzenia zaproszeni dziennikarze mogli zwiedzić nowe centrum szkoleniowe Daimler Truck Polska i zapoznać się z możliwościami, jakie oferuje. Obiekt liczący ok. 700 m2 składa się z dwóch sal przeznaczonych do stacjonarnych zajęć teoretycznych, jednego pomieszczenia na potrzeby e-learningu oraz dużej hali umożliwiającej szkolenia serwisowe.

Nie jest to zupełnie nowy budynek – przez kilka lat funkcjonował tu nasz punkt TruckStore – ale został poddany modernizacji i zaadaptowany pod kątem nowych funkcji oraz potrzeb szkoleniowych mówi Łukasz Wojnar, szef Customer Service&Parts w Daimler Truck Polska. Wyciszyliśmy pomieszczenia, utworzyliśmy przestrzeń socjalną z ogólnodostępnym komfortowym aneksem kuchennym. Dużym atutem naszego nowego centrum jest jego położenie – działka o powierzchni 7 tys. m2 leży tuż przy drodze S8, co umożliwia i dogodny dojazd, i jednocześnie dostęp do odpowiedniej trasy na potrzeby szkoleniowe. Mamy tu także duży plac, a tuż za ogrodzeniem kawałek lasu, gdzie można się zrelaksować w przerwie szkolenia. Obiekt spełnia więc wszelkie standardy wymagane przez naszą centralę i w ubiegłym roku udało nam się uzyskać potwierdzającą to certyfikację, która uprawnia nas do przeprowadzania obowiązkowych szkoleń dla naszej autoryzowanej sieci w nowej placówce.

W TruckTraining Center Nadarzyn odbywać się będą przede wszystkim szkolenia sprzedażowe i serwisowe, a także dla producentów zabudów, kierowców oraz klientów – na życzenie. To również baza dla całej floty elektrycznych pojazdów demonstracyjnych Daimler Truck Polska oraz miejsce, w którym przekazywane będą one do testów klientom i dziennikarzom. – Mamy już przyznaną odpowiednią moc, żeby zainstalować tutaj stację ładowania dla ciężarówek, jak również komfortowe warunki do udostępniania niezbędnej wiedzy związanej z elektromobilnością i naszymi pojazdami elektrycznymi – mówi Tomasz Ogórek, Head of Zero Emission Vehicles w Daimler Truck Polska. Szacujemy, że stopniowo liczba szkoleń związana z tą tematyką będzie się zwiększać zgodnie z zapotrzebowaniem rynku.

Actros L ProCabin i eActros 600: gwiazdy 2025

Prezentacji nowego centrum szkoleniowego oraz eActrosa 600 i Actrosa L ProCabin towarzyszyła konferencja prasowa, na której dziennikarze zapoznali się z kluczowymi założeniami strategii Daimler Truck Polska na rok 2025. – Transformacja transportu jest nieuchronna, jednak potrzebujemy na nią jeszcze czasu, a tymczasem nasi przewoźnicy opierają się przede wszystkim na pojazdach napędzanych tradycyjnie – mówi Przemysław Rajewski. – Dlatego jednym z naszych tegorocznych głównych celów jest zapewnienie im jak najniższego całkowitego kosztu posiadania ciężarówki (TCO), aby mogli osiągać jak najlepszą rentowność. To zadanie postawiliśmy przed nowym Actrosem L ProCabin i jesteśmy przekonani, że je spełni. Nie zmienia to faktu, że samochody zeroemisyjne będą stanowić istotną część naszej działalności, a największe nadzieje wiążemy z eActrosem 600, Truck of the Year 2025, który – jak dowodzą już pierwsze testy u klientów w Polsce – może się doskonale sprawdzać w transporcie na dystansie do 500 km. Już teraz także mamy w ofercie elektryczne pojazdy komunalne, które – jak sprawdziło to wielu naszych klientów – doskonale wywiązują się z typowych dla tej branży zadań. Stworzyliśmy także TruckCharge, nową markę obejmującą kompleksowe usługi, które mają odciążyć klientów w procesie dążenia do elektromobilności.

Zdaniem Piotrka Urbana, zgodnie z prognozami w drugiej połowie roku rynek po ubiegłorocznych spadkach powinien zacząć rosnąć, a wraz z nim liczba zamówień, co daje szansę Daimler Truck Polska odzyskać miejsce na podium w segmencie ciągników siodłowych: – Jesteśmy gotowi na ten wzrost dzięki bardzo zaawansowanemu produktowi, Actrosowi L ProCabin, który budzi ogromne zainteresowanie klientów. Dlatego tak ważne było dla nas to, żeby każdy doradca handlowy w Polsce miał do dyspozycji swój egzemplarz tego pojazdu i mógł udostępniać go na testy. Wiemy z poprzednich edycji kampanii ShowTruck, że to bardzo skuteczne narzędzie sprzedażowe. Jednocześnie widzimy też, że poziom TCO, który jesteśmy w stanie zaoferować tym modelem, nie tylko jest realny, ale może być nawet korzystniejszy, a dla klientów ekonomiczność to oprócz bezpieczeństwa i komfortu kluczowy argument przy zakupie nowego pojazdu.

Z punktu widzenia przewoźników równie istotna poza samym produktem jest obsługa posprzedażowa i jakość serwisu. – Nowe modele – takie jak debiutujące Actros L ProCabin i eActros 600 – zawsze oznaczają wyzwanie dla sieci serwisowej, jednak jesteśmy na nie całkowicie gotowi – mówi Łukasz Wojnar. – Cyfrowe narzędzia serwisowe monitorują stale pojazdy i informują centralę o wszelkich nieprawidłowościach tak, by można było na nie błyskawicznie zareagować. Zadbaliśmy o dodatkową powierzchnię w naszym centralnym magazynie części w Strykowie, a teraz otwieramy TruckTraining Center w Nadarzynie, gdzie nasza sieć serwisowa ma zapewnione doskonałe warunki do doskonalenia swoich umiejętności. Naszym celem na rok 2025 jest także rozwój usług cyfrowych oraz wzrost sprzedaży części zamiennych o kolejne 10 proc.

Liga kierowców

Nowy Actros L ProCabin w wersji ShowTruck łączy innowacyjność ze sprawdzonymi, dopracowanymi rozwiązaniami, takimi jak np. system Active Brake Assist 6, który pozwala w razie wykrycia pieszego lub rowerzysty zatrzymać całkowicie pojazd nawet przy prędkości 60 km/h, a także bezlusterkowy system MirrorCam. Ciężarówka otrzymała też nową skrzynię biegów G291-12 i trzecią generację silnika OM471, które w połączeniu z nową aerodynamiczną kabiną ProCabin pozwalają zmniejszyć do 8 proc. zużycie paliwa. Nowy Actros L ProCabin oferuje również wyjątkowy poziom wyposażenia w systemy wspierające bezpieczeństwo kierowcy i rozwiązania poprawiające jego komfort. O tych wszystkich zaletach jako jedni z pierwszych mogli przekonać się doradcy handlowi, którzy na zakończenie imprezy wyruszyli swoimi egzemplarzami modelu w wersji ShowTruck do oddziałów sieci dealerskiej w całej Polsce. Pojazdy opuszczały plac TruckTraining Center w Nadarzynie w ustalonym szyku i spektakularnej oprawie wizualnej, żegnane przez Przemysława Rajewskiego i Piotrka Urbana, dyrektora sprzedaży i marketingu Daimler Truck Polska charakterystycznymi chorągiewkami z wzorem szachownicy.

To nawiązanie do dodatkowej atrakcji w ramach piątej już kampanii ShowTruck, czyli konkursu Liga Kierowców, w którym kierowcy biorący udział w testach Actrosa L ProCabin będą mogli rywalizować o najniższy wynik spalania mówi Igor Kaczorkiewicz, Head of Product & Marketing, PR Daimler Truck Polska. Konkurs potrwa pięć miesięcy: najpierw wyłonimy 10 najlepszych, których zaprosimy do Nadarzyna na finał, a następnie spośród nich trójkę zwycięzców, którzy w nagrodę otrzymają wycieczkę do naszej fabryki w Wōrth, największego na świecie zakładu produkującego ciężarówki. Zaawansowany poziom rozwoju naszego produktu, jego potencjał ekonomiczny, zapewnia nam realną przewagę rynkową – a za pomocą programu testowego w ramach kampanii ShowTruck chcemy przekonać naszych klientów, że im również nowy Actros L ProCabin pozwoli wyprzedzić konkurencję.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *