Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

DB Schenker uruchamia nową usługę lotniczą

graf. DB Schenker
DB Schenker wprowadził nową usługę dla rosnącego segmentu rynku. Teraz klienci mogą zarezerwować usługę kuriera pokładowego, tzw. OBC - onboard courier, która zapewnia transport lotniczy z i do dowolnego miejsca na świecie. Nowy produkt jest skierowany do klientów potrzebujących pilnych rozwiązań w zakresie usług kurierskich dla ważnych i wartościowych przesyłek. Nowy serwis frachtu lotniczego rozszerza rosnące portfolio rozwiązań DB Schenker w zakresie usług tzw. white glove.

Dzięki naszej nowej usłudze OBC przenosimy fracht lotniczy na nowy poziom. Niezależnie od tego, czy części samochodowe muszą zostać pilnie wysłane z Niemiec do Chin, aby zapobiec zatrzymaniu linii produkcyjnej, czy też urządzenie medyczne z Kanady jest natychmiast potrzebne w szpitalu w RPA – jesteśmy teraz w stanie zaspokoić wszelkie nieprzewidziane i bardzo krótkoterminowe potrzeby naszych klientów. Dzięki tej usłudze typu white glove wypełniamy, jako globalny operator logistyczny, niszę rynkową i wykorzystujemy nowe możliwości – mówi Thorsten Meincke, Global Board Member for Air & Ocean Freight, DB Schenker.

Po wstępnym okresie próbnym DB Schenker utworzył dedykowany zespół obsługi OBC, który działa na trzech różnych kontynentach, aby zagwarantować całodobową dostępność przyjmowania tego typu zleceń. Klienci otrzymują wycenę w ciągu kilku minut i o każdej porze. Dedykowany kurier jest wysyłany, aby osobiście towarzyszyć przesyłce jako pasażer lotu komercyjnego, co minimalizuje ryzyko utraty lub uszkodzenia i zapewnia najkrótszy czas tranzytu.

Nowa usługa ekspresowa DB Schenker charakteryzuje się szybkim czasem reakcji i obejmuje ubezpieczenie oraz odprawę celną, jeśli jest ona wymagana. Usługa jest dostępna dla wszystkich rodzajów przesyłek, z wyjątkiem towarów niebezpiecznych, a największym zainteresowaniem cieszy się wśród dużych klientów korporacyjnych z branży motoryzacyjnej, elektronicznej, luksusowej mody i ochrony zdrowia. Maksymalna przejrzystość jest zapewniona dzięki śledzeniu przesyłki w czasie rzeczywistym, na wzór widoczności znanej z dostaw e-commerce.

Rozumiemy, że każda przesyłka jest wyjątkowa. Jako dostawca w pełni zintegrowanych usług logistycznych, chcemy dostarczać gotowe rozwiązania na problemy naszych klientów. Czasami wysoka wartość przedmiotu nie jest związana z jego ceną zakupu, ale raczej z kosztami rosnącymi z każdą minutą jego niedostępności. Już wcześniej obsługiwaliśmy indywidualne zlecenia klientów w zakresie OBC, teraz jednak wprowadzamy ustandaryzowaną ofertę produktową na wszystkich kontynentach i dla wszystkich potencjalnie zainteresowanych – mówi Stefan Pargfrieder, Vice President Global Air Freight Strategy & Development, DB Schenker.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *