Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Fulfilio dostarcza fotele gamingowe Secretlab do Niemiec i Francji

fot. Freepik
Fulfilio, polski dostawca usług logistycznych dla e-commerce, obsługuje przesyłki międzynarodowego producenta mebli ergonomicznych z Singapuru. Firma dostarcza rocznie nawet kilkaset tysięcy foteli gamingowych Secretlab do graczy m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii czy Francji. Fulfilio stopniowo zwiększa rolę przychodów z zagranicy i coraz częściej jest partnerem azjatyckich firm, które chcą prowadzić sprzedaż w Polsce i Europie. Już 4 na 10 generowanych złotówek pochodzi z tego rynku. Przedstawiciele spółki podkreślają, że Polska staje się europejskim hubem dla azjatyckiego e-commerce – zarówno dla platform zakupowych jak i indywidualnych marek.

– Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie, na co wskazuje coraz większa populacja e-konsumentów i przede wszystkim rosnąca liczba e-sklepów. Z danych Dun & Bradstreet Poland wynika, że w ubiegłym roku ich liczba wyniosła 72 tys., podczas gdy w przedpandemicznym 2019, było ich o połowę mniej. Wciąż widzimy jednak ogromny potencjał rozwoju spoglądając na ten sektor w Zachodniej Europie. W Niemczech działa ok. pół miliona e-sklepów, we Francji ok. dwustu tysięcy. To odpowiednio jeden sklep na 166 i 340 obywateli. W Polsce ten wskaźnik wynosi 513 obywateli. Jest zatem sporo miejsca na nowe e-biznesy, co dostrzegają zagraniczne firmy. Widać rosnące zainteresowanie Polską nie tylko globalnych marketplace’ów, ale coraz częściej e-sklepów z Niemiec, Wielkiej Brytanii czy Skandynawii. Stajemy się też atrakcyjnym rynkiem dla firm azjatyckich, głównie z Chin i Singapuru, ze względu na rosnącą siłę nabywczą, coraz większą otwartość konsumentów na nowości, świetne położenie geograficzne oraz rozwiniętą infrastrukturę logistycznąmówi Arkadiusz Filipowski, prezes zarządu Fulfilio.

Z Azji, przez Polskę, do Francji

Współpraca z Secretlab, jednym z liderów rynku foteli gamingowych premium na świecie, to przykład, jak azjatycka marka, korzystając z lokalnego partnera logistycznego, może efektywnie wejść na rynek europejski. Fulfilio jest jedynym operatorem logistycznym singapurskiego producenta w Europie i dba o pełną obsługę logistyczną zamówień i zwrotów graczy nie tylko z Polski, ale również m.in. z Niemiec, Francji czy Wielkiej Brytanii. Rocznie realizuje nawet kilkaset tysięcy przesyłek, które wychodzą z polskiego magazynu w Grodzisku Mazowieckim.

W 2024 roku Fulfilio rozpoczęło również współpracę z azjatycką firmą Herbal Pharm. Zarządza całym cyklem realizacji zamówień producenta suplementów diety i kosmetyków z Singapuru (magazynowanie, komplementacja i dystrybucja zamówień) na terenie Polsk i już pracuje nad uruchomieniem kolejnych rynków w Europie. Współpraca bardzo szybko przełożyła się na dynamikę przychodów azjatyckiego sklepu w Polsce – w ciągu dwóch ostatnich miesięcy 2024 roku sprzedaż podwoiła się.

Nasza współpraca z Secretlab czy Herbal Pharm to doskonałe przykłady, jak usługi logistyczne mogą ułatwić zagranicznym markom ekspansję na rynku europejskim. Duży potencjał rynków e-commerce w Europie powoduje wzrost zainteresowania azjatyckich firm poszukujących lokalnych partnerów, w tym właśnie logistycznych. Fulfilio pomaga w optymalizacji operacyjnej, minimalizacji kosztów i skróceniu czasu dostaw, co przekłada się na zwiększenie konkurencyjności marki na nowym, odległym i często egzotycznym z perspektywy klienta rynku – mówi Arkadiusz Filipowski.

Europejski hub dla azjatyckiego e-commerce

Polska doskonale wpisuje się w strategię rozwoju azjatyckich firm e-commerce w Europie. Eksperci Fulfilio zauważają, że w pierwszej kolejności interesujący dla zagranicznych sklepów są polscy konsumenci, którzy coraz częściej szukają unikalnych produktów oraz alternatyw dla krajowych ofert.Polacy są coraz bardziej otwarci na zakupy w zagranicznych sklepach, zarówno na globalnych platformach sprzedażowych jak i w sklepach z unikalnymi produktami. To wyraźny trend, który z roku na rok staje się silniejszy. Konsumenci chętniej wybierają oferty z Chin, Singapuru, ale także z Niemiec czy Wielkiej Brytanii.

Korzystając z dogodnej infrastruktury logistycznej oraz członkostwa w Unii Europejskiej, nasz kraj jest idealnym punktem dystrybucji towarów na inne rynki europejskie. Nowoczesne centra dystrybucyjne, rozwinięty sektor logistyczny oraz doświadczeni partnerzy, jak Fulfilio, pozwalają na szybkie i efektywne wprowadzanie zagranicznych marek na rynek europejski.

– Polska ma wszystko, czego potrzebują azjatyckie marki, aby z sukcesem rozwinąć działalność w Europie. Nasze centralne położenie umożliwia skuteczną dystrybucję do krajów zachodnioeuropejskich i wschodnich, a nowoczesna infrastruktura logistyczna ułatwia szybkie realizowanie zamówień. Co więcej, dzięki znajomości specyfiki polskiego rynku i oczekiwań europejskich konsumentów, taka firma jak nasza jest idealnym partnerem dla zagranicznych marek szukających solidnego wsparcia logistycznego – podkreśla Arkadiusz Filipowski.

Zagranica z większym udziałem

Fulfilio jest obecnie jednym z największych dostawców usług logistycznych w Polsce, nie tylko dla rodzimych e-biznesów, ale coraz częściej dla podmiotów zagranicznych. Prezes spółki podkreśla, że strategia budowania marki międzynarodowej ma swoje pozytywne odbicie w wynikach finansowych.

Obecnie ok. 40% naszych przychodów pochodzi od zagranicznych klientów, a na koniec 2025 roku chcielibyśmy, aby ta liczba wzrosła do 50%. Polska to rynek, który ma ogromny potencjał, a my możemy skutecznie wspierać azjatyckie firmy w ekspansji na europejski rynek, zapewniając im kompleksową obsługę logistyczną na najwyższym poziomie – podkreśla Arkadiusz Filipowski.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *