Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

InPost nawiązuje współpracę z ASOS

fot. InPost
Grupa InPost podpisała partnerstwo z ASOS – czołowym brytyjskim sprzedawcą modowym online. Ta umowa wprowadza pierwszą w Wielkiej Brytanii usługę dostawy do punktów OOH na następny dzień. Obecnie InPost ma największą sieć maszyn Paczkomat oraz punktów PUDO w Zjednoczony Królestwie, która liczy 12 800 punktów.

To partnerstwo zmienia zasady gry dla dostaw OOH w Wielkiej Brytanii. Wprowadzając pierwszą, ogólnokrajową usługę dostawy do maszyn Paczkomat i punktów PUDO już na następny dzień, ustanawiamy nowy standard dostawy. ASOS jest idealnym partnerem do takiej współpracy – to marka, która podziela nasze zaangażowanie w innowacje i poprawę doświadczeń zakupowych skomentował Neil Kuschel, dyrektor generalny InPost UK.

Usługa dostawy D+1 do punktów OOH to istotny krok w rozwoju dostaw InPost na terenie Wielkiej Brytanii. Jako pierwsi skorzystają z niej klienci ASOS, którzy podczas płatności będą mogli wybrać swój najbliższy punkt OOH jako preferowaną opcję dostawy – co zapewni im szybkość, elastyczność oraz wygodę podczas zakupów online. Usługa jest dostępna dla wszystkich klientów, a dla użytkowników „ASOS Premier” dostawa jest bezpłatna.

Uruchomienie usługi D+1 jest efektem strategicznych działań InPost, mających na celu przyspieszenie rozwoju i wzmocnienie infrastruktury na terenie Wielkiej Brytanii, która jest najszybciej rozwijającym się rynkiem Grupy. W kwietniu InPost ogłosił przejęcie brytyjskiej firmy kurierskiej Yodel – co znacząco zwiększyło możliwości w zakresie dostaw i pozwoliło objąć pozycję trzeciego, niezależnego operatora logistycznego w Zjednoczony Królestwie.

Zakup firmy Yodel przyspieszył ekspansję InPost w Wielkiej Brytanii o 5 lat. Grupa szacuje wzrost wolumenu do około 300 mln przesyłek rocznie, natychmiastowe rozszerzenie bazy sprzedawców do ponad 700 e-sklepów oraz około 8% udziału w rynku. Przejęcie Yodel nastąpiło po udanym przejęciu Menzies Distribution w październiku 2024 roku – co dało InPost pełną kontrolę nad procesem logistycznym w Wielkiej Brytanii.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *