Wielka Brytania jest naszym najszybciej rozwijającym się rynkiem, a my odpowiadamy na rosnące oczekiwania konsumentów, tworząc największą sieć punktów OOH w Zjednoczonym Królestwie. Zaledwie miesiąc temu przejęliśmy Yodel, dużego gracza logistycznego w Wielkiej Brytanii i dzięki tej transakcji InPost umocnił się na pozycji trzeciego co do wielkości dostawcy usług logistycznych na tym rynku. Wzmacniamy również nasze relacje z merchantami, a w ramach partnerstwa z ASOS – czołowym brytyjskim sprzedawcą modowym online – uruchomiliśmy pierwszą w Wielkiej Brytanii usługę dostawy do punktów OOH już na następny dzień. To dowód na to, że przez strategiczne partnerstwa możemy wprowadzać na rynek nowatorskie usługi, które przynoszą korzyści zarówno konsumentom, jak i naszym partnerom biznesowym – mówi Rafał Brzoska, prezes i założyciel InPost.
Urządzenia Paczkomat w sklepach Tesco nie tylko ułatwiają nadania i odbiór przesyłek, ale także przyczyniają się do wzrostu przychodów sieci. Dzięki ich strategicznej lokalizacji klienci częściej odwiedzają Tesco, co sprzyja dodatkowym zakupom. Z przeprowadzonych badań wynika, że 66% użytkowników maszyn InPost znajdujących się w Tesco łączy odbiór lub nadanie paczki z zakupami w sklepie. Ponad połowa (53%) mówi, że odwiedza Tesco częściej, odkąd pojawił się w nim Paczkomat. Badania wykazały, że niemal połowa (49%) respondentów przy okazji odbierania lub zwracania przesyłek, wydaje w sklepie od £25 do £100.
źródło: InPost