Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

PARTNERZY DZIAŁU 'CENTRA LOGISTYCZNE':

Nowa funkcjonalność w aplikacji DPD Mobile

Telefon z uruchomioną aplikacją DPD
for. DPD Polska
DPD Mobile, aplikacja dająca kontrolę nad paczką od teraz z nową funkcjonalnością - mapą punktów i automatów paczkowych DPD Pickup. Jak informuje jej operator, to całkowicie nowa funkcjonalność, która ułatwia klientom znalezienie dogodnego punktu nadania i odbioru przesyłek - jednego z ponad 26 000 w Polsce.

DPD Mobile to aplikacja, która pozwala jej użytkownikom zarządzać przesyłką od momentu jej nadania do odbioru, tj. nadać paczkę, zmienić adres dostawy, śledzić jej status lub znaleźć kontakt i zadzwonić bezpośrednio do kuriera realizującego dostawę. Aplikacja umożliwia również nadawanie i odbieranie paczek z ponad 6 tys. automatów paczkowych DPD w całej Polsce, a także podzielenie się opinią dotyczącą doświadczeń związanych z usługami DPD.

Obserwujemy, że każdego miesiąca aplikacja DPD Mobile zyskuje coraz większą liczbę użytkowników, dlatego dążymy do tego, aby była ona kompletnym rozwiązaniem, dzięki któremu klient nie tylko zarządzi swoją paczką, ale też znajdzie najbliższy punkt nadania i odbioru, otrzyma pomoc, kontakt do kuriera czy dostęp do najnowszych promocji. Ważne jest dla nas również to, że mamy możliwość usłyszenia opinii naszych klientów przez wbudowaną ankietę, co pozwala nam usprawniać nasze procesy komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, członek zarządu DPD Polska.

Aplikacja dostępna jest w sklepach App Store i Google Play.

źródło: informacja prasowa DPD Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *