Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Nowa generacja pojazdów DAF teraz również w wersji na biodiesel B100

graf. DAF
Przewoźnicy, którzy chcą przejść na biodiesla B100, mogą zamawiać modele nowej generacji DAF – XF, XG i XG+ – ze specjalnie opracowanym silnikiem PACCAR MX-13, dostosowanym do paliwa B100. To nowe źródło napędu jest dostępne zarówno w przypadku ciągników, jak i podwozi pod zabudowę.

Biodiesel B100, znany również jako FAME (estry metylowe kwasów tłuszczowych, ang. Fatty Acid Methyl Esters) lub RME (estry metylowe kwasów tłuszczowych oleju rzepakowego, ang. Rapeseed Methyl Esters), jest paliwem wytwarzanym w całości z odnawialnych olejów i tłuszczów roślinnych. B100 redukuje emisje CO2 od źródła do koła nawet o 90% w porównaniu z olejem napędowym z paliw kopalnych, co sprawia, że jest on podobny do HVO (hydrorafinowanego oleju roślinnego, ang. Hydrotreated Vegetable Oil).

Aby osiągnąć najniższą możliwą emisję CO2, kompatybilny z B100 silnik MX-13 (355 kW/480 KM) jest wyposażony w specjalnie zaprojektowane oprogramowanie, które uwzględnia takie czynniki, jak niższa wartość opałowa biodiesla.

Ślad ekologiczny

Dzięki wprowadzeniu silnika MX-13 dla biodiesla oferujemy kolejną alternatywę dla przewoźników, którzy są zaangażowani w zrównoważony transport. Wszystkie pojazdy ciężarowe DAF z silnikiem spalinowym są kompatybilne z HVO, ale B100 jest łatwiej dostępny w niektórych regionach – mówi Jeroen van den Oetelaar, główny inżynier DAF Trucks. – Dzięki opcji B100 oferujemy przewoźnikom inny sposób – oprócz HVO i naszych elektrycznych układów napędowych – na zmniejszenie ich śladu ekologicznego bez żadnych kompromisów w zakresie niezawodności pojazdu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *