Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Poczta Polska: setki naszych placówek w nowym standardzie [ZDJĘCIA]

fot. Poczta Polska
Tylko w pierwszym kwartale tego roku ponad 300 placówek Poczty Polskiej w całej Polsce przeszło transformację, zyskując nowy standard ekspozycji towarów. To średnio 20 odmienionych punktów w każdym województwie. Nowe rozmieszczenie produktów, atrakcyjniejsza oferta i uporządkowany układ to odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów i kolejny krok w stronę nowoczesności. Dzięki tym zmianom Poczta Polska nie tylko odświeża swój wizerunek, ale również wzmacnia swoją pozycję na rynku usług pocztowych i handlowych - pisze spółka w komunikacie.

Wcześniej w ramach pilotażu programu standaryzacji zostały zmienione 34 placówki pocztowe – obecnie w nowym standardzie funkcjonuje już więc dokładnie 335 placówek. Wprowadzone zmiany obejmują inne rozmieszczenie mebli oraz ustandaryzowany sposób prezentacji towarów. Regały są ustawione w sposób zapewniający łatwy dostęp do produktów i umożliwiający intuicyjne poruszanie się w placówkach. Produkty są układane według określonych, wystandaryzowanych planów, co zapewnia jednolity i estetyczny wygląd ekspozycji. Wprowadzono też nową rolę – frontmana, czyli osoby, która aktywnie wspiera klientów w zakupach, polecając produkty z oferty handlowej oraz pomagając w odnalezieniu poszukiwanych artykułów. Nowy standard ekspozycji, poza aspektem wizualnym, ułatwia klientom sprawne i szybkie zakupy oraz zachęca do powrotu po kolejne.

Zmieniając wygląd naszych placówek, chcemy drobnymi zmianami poprawić komfort klientów w placówkach i ich estetyczne doznania. Zależy nam także na odświeżeniu wizerunku Poczty Polskiej i zwiększeniu konkurencyjności na rynku usług pocztowych oraz handlowych, a docelowo zwiększeniu przychodów spółki. 335 placówek to początek, ale zmiany już są zauważane przez klientów. Często dotyczą one najpopularniejszych placówek w danych regionach, które teraz spełniają nową rolę placówki usługowo-handlowej mówi Piotr Szajczyk, wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.

Projekt zmian w powyższym obszarze placówek koordynowany jest przez menadżerów z dużym doświadczeniem w szeroko rozumianym projektowaniu i zarządzaniu sprzedażą oraz w realizacji projektów rebrandingu dla dużych sieci sprzedaży. Wspiera ich m.in. kilkunastu przeszkolonych merchandiserów, wyłonionych spośród pracowników Poczty Polskiej. Projekt standaryzacji ekspozycji będzie kontynuowany w kolejnych placówkach na terenie całego kraju.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *