Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Produkty mrożone: wolumeny rosną wraz z popytem na rynku

fot. Frigo Logistics
Frigo Logistics, operator logistyczny dla produktów wymagających kontrolowanej temperatury, odnotował 18-procentowy wzrost wolumenów produktów mrożonych w porównaniu do analogicznego okresu z 2024 roku (marzec-kwiecień). Dane pokrywają się z utrzymującym się wśród konsumentów popytem na produkty mrożone. Najwyższe wzrosty wolumenów Frigo Logistics odnotowało w segmencie pieczywa i lodów. Przełożenie na to miało dynamicznie rozszerzane portfolio przez dotychczasowych klientów oraz nawiązanie nowych relacji biznesowych.

Systematycznie rozwijamy nasze współprace z dotychczasowymi klientami o nowe działania i nawiązujemy relacje z nowymi podmiotami. Obecnie obsługujemy na wyłączność 6 sieci handlowych funkcjonujących na polskim rynku, które stale rozszerzają portfolio asortymentu o nowe produkty. Dzięki rozbudowie magazynu-mroźni w Żninie oraz budowie nowego centrum dystrybucyjnego w Nowym Dworze Mazowieckim, mogliśmy znacząco zwiększyć nasze możliwości operacyjne. Widzimy dalszy potencjał do wzrostu w kontekście prowadzonych przez nas operacji, co jest ściśle związane z popytem na produkty wymagające kontrolowanej temperatury. W związku z tym podjęliśmy decyzję o rozbudowie naszego magazynu-mroźni w Radomsku o 16 tysięcy miejsc paletowychmówi Kris Verbruggen, prezes zarządu Frigo Logistics.

Rosnące wolumeny w sektorze logistyki mrożonek wynikają m.in. z utrzymującego się trendu na tego rodzaju produkty. Według danych opublikowanych w ubiegłym roku przez firmę badawczą YouGov, artykuły mrożone kupowane są regularnie przez 98% gospodarstw domowych w średniej ilości około 23 kg rocznie. Do kategorii produktów notujących najwyższe wzrosty w okresie objętym badaniem (wrzesień 2023 – wrzesień 2024) firma badawcza zalicza mrożone owoce, warzywa, a także produkty mączne i ziemniaczane.

Wzrost popularności na produkty mrożone jest związany z nawykami żywieniowymi i zakupowymi konsumentów, jak i rozwojem kanałów sprzedaży produktów spożywczych. Trzeba pamiętać, że produkty mrożone to nie tylko lody lub owoce, lecz także szeroka gama dań gotowych oraz inne produkty spożywcze, w tym mrożone pieczywo, które na znaczeniu zyskuje szczególnie w dużych sieciach handlowych i w sektorze HoReCa. Odpowiednio mrożone artykuły spożywcze zachowują swoje wartości odżywcze i walory smakowe, a ich przydatność do spożycia zostaje dzięki temu procesowi znacznie wydłużona – zaznacza Kris Verbruggen, prezes zarządu Frigo Logistics.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *