Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Rhenus Logistics większościowym udziałowcem Bulk Cargo – Port Szczecin

fot. Rhenus Logistics
W październiku 2024 roku Grupa Rhenus nabyła dodatkowe 58,5 procent udziałów w polskiego operatora portowego, dzięki czemu stała się większościowym udziałowcem posiadającym łącznie 98,5 procent udziałów. Przejęcie utoruje Grupie Rhenus drogę do dalszego rozwoju działalności w Szczecinie. Terminal Bulk Cargo - Port Szczecin składa się z jedenastu stanowisk postojowych, 3,5 kilometra nabrzeża i jest połączony z lądem śródlądowymi drogami wodnymi, kolejowymi i drogowymi. Rhenus początkowo nabył pierwsze 40 procent Bulk Cargo – Port Szczecin Sp. z o.o. w 2022 roku. Grupa Rhenus działa w Polsce oraz jest aktywna w szczecińskim porcie od ponad 30 lat. Zatrudnienie w polskich spółkach sięga 3500 osób.

Port szczeciński, ze swoim znaczeniem dla europejskich dróg wodnych, ma także ogromne znaczenie dla sieci Rhenus. Potencjał tego portu w zakresie przyjaznych środowisku łańcuchów dostaw na rynek Polski, Czech i wschodnich Niemiec jest ogromny. Jako Rhenus wspieramy polskich klientów od 30 lat i nadal będziemy opracowywać dla nich efektywne rozwiązania logistyczne mówi Michael de Reese, dyrektor dywizji Rhenus Port Logistics. Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście zainwestował już wcześniej w rozwój, między innymi poprzez pogłębienie toru wodnego i wzmocnienie ścian nabrzeży. – Dlatego planujemy wykorzystać te poprzednie inwestycje i dalej rozwijać infrastrukturę portową, a także sprzęt i technologię przeładunkową w porcie szczecińskimkontynuuje Micheal de Reese.

Jako największy operator terminali w Szczecinie, Bulk Cargo przeładowuje około czterech milionów ton towarów rocznie. Terminal składa się z jedenastu stanowisk postojowych i 3,5 km nabrzeża. Usługi świadczone w bałtyckim porcie obejmują przeładunek towarów masowych i drobnicowych przy użyciu specjalistycznego sprzętu, magazynowanie, przeładunek i spedycję portową drogą wodną śródlądową, transportem drogowym i kolejowym. Choć w przeszłości port był najbardziej znany z przeładunku węgla i rud dla polskich kopalń, hut i koksowni, dziś Szczecin jest portem wielofunkcyjnym, umożliwiającym przeładunek ładunków masowych, drobnicowych i płynnych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *