Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu 'TRANSPORT DROGOWY'

Ruszył najcięższy transport do Elektrowni Rybnik

fot. GDDKiA
524 tony - tyle waży najcięższy z serii ponadnormatywnych transportów do Elektrowni Rybnik. Jest to też najcięższy transport, jaki do tej pory jechał po drogach krajowych województwa śląskiego. Ma blisko 45 m długości, 5,6 m szerokości oraz 6,4 m wysokości.

Przejazd tak dużego i ciężkiego transportu wymaga niestandardowych działań. Aby umożliwić bezpieczny przejazd transportowanych elementów oraz zabezpieczyć przed uszkodzeniem lub awarią most nad rzeką Bierawką w ciągu DK78 w Nieborowicach, zamontowana zostanie na nim tymczasowa konstrukcja nośna o długości 21 m. Będzie to prefabrykowany, stalowy most, który posadowiony zostanie nad podporami istniejącego mostu. Ta konstrukcja, w szczególności wybudowany pomost, pozwoli na przejazd pojazdu z ładunkiem bez nadmiernego obciążenia elementów nośnych istniejącego obiektu. 

Bezpośrednio przed przejazdami i po nich, wykonany zostanie przegląd mostu. Pojazdy przewożące ponadnormatywny ładunek powinny poruszać się z maksymalną prędkością 10 km/h, aby ograniczyć wpływ sił dynamicznych, mogących powstać podczas przyspieszenia i hamowania, na konstrukcję mostu. 

Więcej informacji nt. przejazdu na stronie GDDKiA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *