Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Poczta Polska zacieśnia współpracę z Żabką w zakresie obsługi paczek

fot. Żabka
Poczta Polska podpisała nową umowę z firmą Żabka Polska Sp. z o.o., która zakłada bezpośrednie partnerstwo biznesowe. Spółki przeprowadziły integrację technologiczną, która ułatwi obsługę klientów odbierających i nadających paczki w sklepach tej sieci handlowej. Co ważne, podobne rozwiązania będą w przyszłości wprowadzane we współpracy z innymi partnerami.

Żabka jest pierwszym podmiotem, z którym Poczta zintegrowała się technologicznie. Taka współpraca w zakresie obsługi przesyłek – bez udziału podmiotów pośredniczących – docelowo ma stać się standardem obowiązującym we współpracy również z innymi partnerami. Prace wykonane wspólnie z firmą Żabka Polska Sp. z o.o. z pewnością ułatwią wdrożenie podobnych rozwiązań z innymi partnerami, w sieciach handlowych których klienci mogą odbierać i nadawać paczki dostarczane przez Pocztę Polską.

W nowym modelu współpracy systemy operacyjne Poczty Polskiej i Żabki będą komunikować się bezpośrednio. Przejście z trójstronnego modelu współpracy na dwustronny (bezpośredni) nie wpłynie na doświadczenie klienta. Wszystkie dotychczasowe procesy związane z nadawaniem i odbieraniem przesyłek będą realizowane w taki sam sposób jak dotychczas.

Bezpośrednia współpraca pomiędzy Pocztą Polską a sieciami handlowymi pozwala na uzyskanie szeregu korzyści dla obu stron. Wśród nich są m.in. zwiększenie efektywności, lepsza kontrola nad operacjami oraz możliwość szybszego reagowania na potrzeby klientów. Współpraca taka sprzyja także wymianie pomysłów i dobrych praktyk, co prowadzi do zwiększenia innowacyjności oraz tworzenia nowych produktów i usług.

Klienci Poczty Polskiej najchętniej odbierają i nadają paczki w Żabce

Poczta Polska oferuje klientom różne możliwości korzystania z usług paczkowych:

– Pocztex PUNKT – przez placówki pocztowe i punkty partnerskie,
– Pocztex KURIER – z dostawą pod wskazany adres,
– Pocztex AUTOMAT – z dostawą do sieci automatów paczkowych, dostępnych 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

W ramach opcji Pocztex PUNKT klienci mają do wyboru ponad 18 tys. miejsc na terenie całej Polski, w których mogą nadawać i odbierać przesyłki – wliczając w to placówki pocztowe. Wśród punktów partnerskich są sklepy Żabka oraz punkty należące do Grupy Eurocash: ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek, Arhelan, Duży Ben i Euro Sklep.

Obecnie spośród wszystkich punktów partnerskich, klienci Poczty Polskiej najchętniej wybierają sklepy sieci Żabka. Według stanu na luty br. to ponad 11 tys. sklepów – w centrach miast, galeriach handlowych oraz w mniejszych miejscowościach. Zgodnie z danymi przedstawionymi przez Żabka Polska Sp. z o.o., ponad 17 milionów Polaków mieszka nie dalej niż 500 metrów od najbliższej Żabki.

Poczta Polska dąży do tego, aby odbiór, nadanie czy zwrot paczki za ich pośrednictwem były dla klientów prostą i jak najmniej angażującą czynnością, którą można wykonać szybko, wygodnie, blisko domu czy pracy, przy okazji załatwiania innych spraw. Poczta współpracuje z firmą Żabka Polska Sp. z o.o. od 2017 roku, systematycznie zacieśniając współpracę i zwiększając zakres usług pocztowych dostępnych dla osób odwiedzających sklepy tej sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *