Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

DAF Trucks: Dodatkowe rozstawy osi i warianty kabin w DAF-ie XD z silnikiem PX-7

fot. DAF Trucks
Model DAF XD z silnikiem PACCAR PX-7 o pojemności 6,7 l jest teraz dostępny z rozstawami osi do 6,9 m i pełnym wyborem kabin, w tym Sleeper Cab i Sleeper High Cab. Napędzany silnikiem PX-7 pojazd, wyróżniony tytułem „International Truck of the Year 2023”, jest dostępny jako podwozie pod zabudowę 4x2.

Dzięki najlepszym w swojej klasie układom bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego, niezrównanej widoczności bezpośredniej i pośredniej oraz doskonałemu komfortowi pracy kierowcy DAF XD to najlepszy pojazd dystrybucyjny o masie od 19 t. Może on być wyposażony w oszczędny silnik PACCAR MX-11 (od 220 kW/300 KM do 330 kW/450 KM) oraz — w przypadku zastosowań do 19 t — w ekonomiczny silnik PACCAR PX-7 o pojemności 6,7 l, który jest o 600 kg lżejszy i rozwija moc od 167 kW/230 KM do 227 kW/310 KM.

Przestronne i komfortowe kabiny

W przypadku modelu XD z silnikiem PX-7, do już dostępnej przestronnej kabiny Day Cab, firma DAF dodała kabiny Sleeper Cab i Sleeper High Cab. Każda z nich zapewnia jeszcze większy komfort jazdy i przestrzeń mieszkalną dla kierowcy, umożliwiając pokonywanie wielodniowych tras dystrybucyjnych. Leżanka o szerokości 70 cm jest wyposażona w niezwykle wygodny, gruby materac znany z modelu DAF XF.

Z myślą o kierowcy

Wszystkie kabiny w modelu XD zapewniają doskonałą dostępność oraz imponujące zakresy regulacji fotela i kierownicy, gwarantując najlepszą pozycję siedzącą za kierownicą w tym segmencie pojazdów. Ponadto w wyniku zastosowania optymalnej konstrukcji przedniej części podwozia, zawieszenia kabiny i zawieszenia tylnej osi uzyskano lepsze właściwości jezdne i wyższy komfort prowadzenia.

Wersje do każdego rodzaju dystrybucji

DAF wzbogacił paletę modelu XD o nowe warianty z większymi rozstawami osi. Dzięki długościom wynoszącym do 6,9 m są one szczególnie polecane do zastosowań związanych z dystrybucją (w tym również chłodniczą) wysokogabarytowych, a jednocześnie stosunkowo lekkich towarów do supermarketów i punktów sprzedaży detalicznej.

źródło: informacja prasowa DAF Trucks

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *