Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

DAF Trucks: Dodatkowe rozstawy osi i warianty kabin w DAF-ie XD z silnikiem PX-7

fot. DAF Trucks
Model DAF XD z silnikiem PACCAR PX-7 o pojemności 6,7 l jest teraz dostępny z rozstawami osi do 6,9 m i pełnym wyborem kabin, w tym Sleeper Cab i Sleeper High Cab. Napędzany silnikiem PX-7 pojazd, wyróżniony tytułem „International Truck of the Year 2023”, jest dostępny jako podwozie pod zabudowę 4x2.

Dzięki najlepszym w swojej klasie układom bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego, niezrównanej widoczności bezpośredniej i pośredniej oraz doskonałemu komfortowi pracy kierowcy DAF XD to najlepszy pojazd dystrybucyjny o masie od 19 t. Może on być wyposażony w oszczędny silnik PACCAR MX-11 (od 220 kW/300 KM do 330 kW/450 KM) oraz — w przypadku zastosowań do 19 t — w ekonomiczny silnik PACCAR PX-7 o pojemności 6,7 l, który jest o 600 kg lżejszy i rozwija moc od 167 kW/230 KM do 227 kW/310 KM.

Przestronne i komfortowe kabiny

W przypadku modelu XD z silnikiem PX-7, do już dostępnej przestronnej kabiny Day Cab, firma DAF dodała kabiny Sleeper Cab i Sleeper High Cab. Każda z nich zapewnia jeszcze większy komfort jazdy i przestrzeń mieszkalną dla kierowcy, umożliwiając pokonywanie wielodniowych tras dystrybucyjnych. Leżanka o szerokości 70 cm jest wyposażona w niezwykle wygodny, gruby materac znany z modelu DAF XF.

Z myślą o kierowcy

Wszystkie kabiny w modelu XD zapewniają doskonałą dostępność oraz imponujące zakresy regulacji fotela i kierownicy, gwarantując najlepszą pozycję siedzącą za kierownicą w tym segmencie pojazdów. Ponadto w wyniku zastosowania optymalnej konstrukcji przedniej części podwozia, zawieszenia kabiny i zawieszenia tylnej osi uzyskano lepsze właściwości jezdne i wyższy komfort prowadzenia.

Wersje do każdego rodzaju dystrybucji

DAF wzbogacił paletę modelu XD o nowe warianty z większymi rozstawami osi. Dzięki długościom wynoszącym do 6,9 m są one szczególnie polecane do zastosowań związanych z dystrybucją (w tym również chłodniczą) wysokogabarytowych, a jednocześnie stosunkowo lekkich towarów do supermarketów i punktów sprzedaży detalicznej.

źródło: informacja prasowa DAF Trucks

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *