Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Poczta Polska: Rekordy nadań po Black Friday i Cyber Monday

fot. Poczta Polska
Oferty sklepów internetowych przygotowane na Black Friday i Cyber Monday od kilku lat cieszą się dużym zainteresowaniem wśród kupujących. Sklepy internetowe zaczynają wysyłać do klientów zamówione produkty, a przed Pocztą Polską staje wtedy wyzwanie przyjęcia i doręczenia zwiększonej liczby przesyłek.

W tym roku liczba przesyłek nadanych za pośrednictwem Poczty Polskiej w ostatni poniedziałek i wtorek wzrosła aż o ponad 22% względem ubiegłego roku. Co więcej, biorąc pod uwagę cały Black Week, liczba nadanych przesyłek w Poczcie Polskiej zaliczyła wzrost o ponad 46%.

Black Friday, a następnie Cyber Monday to coroczne wydarzenia, które przyciągają entuzjastów zakupów, poszukujących okazji i promocji. W te dni sklepy oferują znaczne obniżki cenowe na różnorodne produkty, co często prowadzi do gorączkowych zakupów i długich kolejek w sklepach. Dlatego zdecydowana większość klientów, coraz częściej decyduje się na zakupy online. Zmiana trendu stanowi jednak wyzwanie dla przewoźników, którzy muszą sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na dostawę paczek i zorganizować skuteczny system dystrybucji.

27 listopada odnotowano rekordową liczbę nadanych paczek. Było ich ponad 16,8% więcej niż w analogicznym dniu w ubiegłym roku. Z kolei we wtorek 28 listopada Poczta Polska odnotowała wzrost wolumenu nadanych paczek blisko o 30% względem tego samego dnia z 2022 roku.

Już od kilku miesięcy Poczta Polska przygotowywała się do przedświątecznego szczytu paczkowego. Otwarcie nowych hal w Ciemnem pod Radzyminem czy Opolu, montaż nowoczesnych sorterów we Wrocławiu, Lublinie i Lisim Ogonie to inwestycje, które przygotowały spółkę do sprawniejszej obsługi paczek. Od 25 listopada kurierzy dostarczają paczki także w soboty.

źródło: informacja prasowa Poczty Polskiej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *