Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Milion użytkowników InPost Pay

koszyk z paczkami stojący na klawiaturze komputera.
graf. Freepik.com
Już 1 mln użytkowników korzysta z usługi InPost Pay, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku. InPost Pay został nagrodzony w konkursie Mobile Trends Awards 2023 – zdobywając statuetkę w kategorii Fintech, a w kategorii głównej Kapituła Konkursu przyznała aplikacji drugie miejsce. InPost Pay jest również tegorocznym laureatem w plebiscycie Cashless Pay – jako najciekawszy projekt płatniczy 2023 roku.

InPost Pay to usługa, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. Wystarczy wybrać opcję „Utwórz koszyk z InPost Pay”, a następnie przejść do InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz podczas rejestracji. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu.

Ponadto, nowa usługa InPost, oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie, jak płatności kartą VISA i Mastercard w tym, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Użytkownikowi podpowiada się też najbardziej dogodna forma dostawy – do maszyny Paczkomat®, punktu PUDO lub kurierem.

Mobile Trends Awards to prestiżowe wyróżnienie branży mobilnej. Już od 12 lat nagrody przyznawane są firmom, które z sukcesem wykorzystały mobilne technologie w swoich projektach. Co roku, konkurują ze sobą silne marki, które oceniane są za dostosowanie się do potrzeb użytkowników, innowacyjność oraz rozpoznawalność. Statuetki Mobile Trends Awards przyznawane są przez Kapitułę Konkursową, w której skład wchodzą eksperci od lat związani z branżą mobile.

Nagroda Cashless Pay 2023 została przyznana przez czytelników cashless.pl, którzy uczestniczyli w głosowaniu na najciekawszy projekt płatniczy, najciekawszą kartę oraz najciekawsze wydarzenie branży płatniczej 2023 r. W tym roku plebiscyt uzyskał rekordową liczbę głosów – ponad 10 tys.

Nowe usługi od InPost – zarówno InPost Pay, jak i InPost Fresh – dynamicznie się rozwijają. Z InPost Pay korzysta już 1 mln konsumentów, natomiast aplikacja InPost Fresh ma już 1,5 mln pobrań, a użytkownicy platformy mogą wybierać spośród prawie 300 tys. ofert w 6 kategoriach produktowych. Ponadto, Aplikacja InPost Mobile, z której zadowolonych jest 90% badanych – ma już 12 mln użytkowników.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *