Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

DPD Pickup znaczącą marką na rynku przesyłek OOH w Polsce

kobieta stojąca przy automacie DPD
fot. DPD
DPD Polska rozbudowuje sieć punktów nadań i odbiorów przesyłek oraz automatów paczkowych. W ramach sieci DPD Pickup obecnie działa już ponad 27 0000 punktów, w tym 7 000 stanowią automaty paczkowe. Tym samym firma tworzy całą sieć nadań i odbiorów przesyłek poza domem (out-of-home, OOH) w Polsce.

Według badania „Barometru e-Shopper” 2023 niemal ¾ Polaków to e-konsumenci, czyli osoby, które dokonują zakupów w sieci, korzystając tym samym z usług kurierskich – dostawy na adres lub OOH. DPD rozwija swoją sieć nadań i odbioru paczek – DPD Pickup, dostosowując się do aktualnych potrzeb i oczekiwań klienta. Klienci oczekują elastyczności oraz wyboru sposobu dostawy dopasowanego do ich planów. Dlatego klient może wygodnie odbierać przesyłkę z rąk kuriera. Dzięki aplikacji DPD Mobile ma możliwość zarządzania nią np. przekierowania do automatu paczkowego czy punktu zlokalizowanego tuż obok miejsca pracy lub ulubionego sklepu spożywczego. Ma również możliwość zamówienia bezpośrednio do automatu paczkowego lub punktu odbioru.

Z miesiąca na miesiąc poszerzamy swobodę wyboru i wygodę – pisze DPD w komuniakcie. Dziś bowiem klienci mają do dyspozycji 27 000 punktów, w których mogą nadawać i odbierać paczki. Tę gęstą sieć tworzą Oddziały Miejskie DPD Pickup, punkty partnerskie, sieci detaliczne oraz oczywiście automaty paczkowe, których jest już 7 000. W efekcie punkty sieci DPD Pickup znajdziemy w ponad 750 miejscowościach w całej Polsce, a odbiory i nadania przesyłek możliwe są m.in. w takich sieciach handlowych jak Żabka, Auchan, Leroy Merlin, Dino, OBI, Shell, Arhelan, Martes, ABC, Euro Sklep, Groszek, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Stokrotka Express oraz Topaz.

Zarządzanie przesyłką możliwe jest m.in. dzięki aplikacji DPD Mobile, która pozwala klientom śledzić przesyłkę i zarządzać nią w trakcie całej podróży od nadawcy do adresata. W aplikacji można również nadać paczkę, zmienić adres dostawy, śledzić status przesyłki lub zadzwonić bezpośrednio do kuriera realizującego dostawę. Ponadto umożliwia ona także obsługę automatów paczkowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *