Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

DPD Polska świętuje drugie urodziny aplikacji DPDMobile

fot. DPD
Aplikacja mobilna DPD Mobile w maju obchodzi swoje 2. urodziny. Od czasu debiutu w 2022 roku DPD Mobile bardzo się zmieniła, ma wiele nowych funkcjonalności i przeszła dziesiątki aktualizacji.

Aplikacja DPD Mobile to narzędzie, dzięki któremu w prosty sposób można zarządzać przesyłką w sieci DPD Pickup, śledzić jej status, skontaktować się z kurierem, a w sekcji „Archiwum” – zobaczyć wszystkie zrealizowane wysyłki, co jest szczególnie cenne dla osób, które aktywnie prowadzą sprzedaż w sieci. Znaleźć tu można także szereg ofert skierowanych tylko do użytkowników aplikacji. Takich jak wysyłka paczki z punktu/automatu do punktu/automatu za jedyne 10 zł, a z punktu/automatu na adres za 15 zł.

Aplikacja DPD Mobile jest dostępna w sklepach App Store i Google Play, co sprawia, że skorzystanie z oferty jest łatwe i dostępne dla wszystkich posiadaczy smartfonów. Wystarczy pobrać aplikację, zarejestrować się, a następnie nadać przesyłkę w jednym z ponad 27 000 punktów DPD Pickup – w punkcie partnerskim, w jednym z ponad 7 000 automatów paczkowych, w sieciach detalicznych takich jak Żabka, Dino, Kaufland, Shell i innych albo w Oddziale Miejskim DPD Pickup.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *