Zielonogórski przewoźnik ma kilka specjalizacji transportowych: towary niebezpieczne (ADR), odpady, substancje chemiczne i masy bitumiczne. Przewozy są realizowane głównie do północnych Niemiec i Danii. Pojazdy z 13-litrowym silnikiem są przeznaczone do wywrotek i do cystern chemicznych.
Z ciągników siodłowych marki Renault Trucks korzystamy od 2000 r. Łącznie jeździło ich w naszej flocie już około 200 sztuk. Jednak jeszcze nigdy nie kupiliśmy jednorazowo tak dużej liczby ciągników jak teraz. Mówi się, że w kryzysie, a tak jest obecnie, nie czyni się dużych inwestycji, ale mówi się również, że w trudnych czasach warto uciekać do przodu. Która z tych prawd okaże się w naszym przypadku prawdziwa, zobaczymy mniej więcej za rok – komentuje Jacek Miłkowski, współwłaściciel spółki Anneberg Transpol.
Jego zdaniem fundamentalnym czynnikiem decydującym o tym dlaczego od tak wielu lat firma Anneberg Transpol jest wiernym klientem Renault Trucks, jest wysoka jakość obsługi serwisowej francuskiego producenta.
Sprawna obsługa przez sieć serwisową ma dla naszych specjalizacji transportowych fundamentalne znaczenie. Wożąc asfalty, nie mogę sobie pozwolić na to, że awaria pojazdu będzie usuwana w czasie dłuższym niż 20 godzin, bo zawartość cysterny zamieni się w 25-tonowy, asfaltowy klocek, twardy jak skała. Wówczas pozostaje już tylko przecinak i młotek – barwnie komentuje Jacek Miłkowski.
źródło: Renault Trucks