Rozszerzamy znacznie zasięg usługi premium. Dostawy do godziny 10:00 objęły około 2 tysiące nowych kodów pocztowych, natomiast serwis do godziny 13:00 to ponad 3 tysiące dodatkowych kodów. W sumie to więcej niż 20 tysięcy lokalizacji znajdujących się w okolicach 18 największych miast w Polsce, gdzie DB Schenker posiada swoje oddziały. Dzięki tej zmianie z oferty może skorzystać niemal każdy nasz klient, gdyż tym samym objęliśmy tą usługą obszar prawie całego kraju – mówi Mariusz Wódz, Head of Collection and Distribution Process Cluster NEE, DB Schenker.
Przesyłki zlecane w systemie premium są traktowane przez operatora priorytetowo i opuszczają terminale w pierwszej kolejności. To rozwiązanie dedykowane jest zatem przede wszystkim dla kontrahentów, którym zależy na szybkim i ściśle określonym czasie dostawy. Klienci mogą zlecać zarówno pojedyncze przesyłki, jak i większe zlecenia do 8 miejsc paletowych i 5 ton wagi. W przypadku nie zrealizowania usługi na czas DB Schenker zwraca koszt dodatkowej opłaty za ten serwis.
Usługa ta oferowana jest nie tylko na terenie kraju, ale również w transporcie międzynarodowym i jest dostępna dla wszystkich klientów. Nie trzeba spełniać żadnych dodatkowych kryteriów. Jeśli serwis jest świadczony na danym obszarze można z niego skorzystać składając zlecenie transportowe online poprzez platformę DB SCHENKER| connect. W tym samym narzędziu operator umożliwia też śledzenie statusu zlecenia, a także skorzystanie z innych dodatkowych funkcjonalności, np. kalkulator emisji, czy wybór opcji econeutral pozwalającej na kompensację śladu węglowego.
źródło: DB Schenker