Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

DB Schenker zwiększa zasięg usługi system premium

fot. DB Schenker
Chcąc umożliwić większej liczbie swoich klientów realizację zleceń z gwarantowanym czasem dostawy DB Schenker zwiększa zasięg swoich usług Premium 10 i Premium 13 w transporcie krajowym. Gwarantują one dostarczenie przesyłek drobnicowych już następnego dnia odpowiednio do godziny 10:00 lub 13:00.

Przesyłki zlecane w systemie premium są traktowane przez operatora priorytetowo i opuszczają terminale w pierwszej kolejności. To rozwiązanie dedykowane jest zatem przede wszystkim dla kontrahentów, którym zależy na szybkim i ściśle określonym czasie dostawy. Klienci mogą zlecać zarówno pojedyncze przesyłki, jak i większe zlecenia do 8 miejsc paletowych i 5 ton wagi. W przypadku nie zrealizowania usługi na czas DB Schenker zwraca koszt dodatkowej opłaty za ten serwis.

Usługa ta oferowana jest nie tylko na terenie kraju, ale również w transporcie międzynarodowym i jest dostępna dla wszystkich klientów. Nie trzeba spełniać żadnych dodatkowych kryteriów. Jeśli serwis jest świadczony na danym obszarze można z niego skorzystać składając zlecenie transportowe online poprzez platformę DB SCHENKER| connect. W tym samym narzędziu operator umożliwia też śledzenie statusu zlecenia, a także skorzystanie z innych dodatkowych funkcjonalności, np. kalkulator emisji, czy wybór opcji econeutral pozwalającej na kompensację śladu węglowego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *