Produkty składowane w CTPark Warsaw South będą dystrybuowane w Polsce, Europie Środkowej i krajach bałtyckich: Litwie, Łotwie i Estonii. Magazyn będzie również zaopatrywał europejskie sklepy w produkty marek własnych.
Skala możliwości oferowanych przez nowe centrum logistyczno-magazynowe przyciągnęła DOUGLAS do CTPark Warsaw South. Budynek DOUGLAS jest jedną z dziesięciu nieruchomości magazynowych w Polsce z certyfikatem BREEAM na najwyższym poziomie Outstanding.
Obiekt został odpowiednio dostosowany do potrzeb najemcy. Zastosowane modyfikacje obejmują zwiększenie poziomu przepuszczalności światła naturalnego do budynku, rozszerzenie oświetlenia DALI o dodatkowe czujniki i strefy uderzeniowe, podniesienie standardu ochrony przeciwpożarowej, a także doposażenie parku w rozwiązania bezpieczeństwa i monitoringu. Ponadto działanie magazynu będzie wspierane przez systemy robotyczne, a zbieranie, przetwarzanie i analizę danych o zużyciu mediów będzie wspierane przez technologię Smart Metering System. Zarówno ogrzewanie, jak i chłodzenie będą zasilane przez pompy ciepła, które CTP coraz częściej instaluje standardowo. Na dachu zostanie również zainstalowany system fotowoltaiczny o mocy do 0,5 MWp.
Witamy DOUGLAS w CTPark Warsaw South, który zapewni optymalne środowisko dla ich głównego centrum dystrybucyjnego w Polsce dzięki nowoczesnym obiektom, strategicznej lokalizacji i najwyższej klasy referencjom ESG, jako jeden z zaledwie dziesięciu magazynów w Polsce z certyfikatem BREEAM na najwyższym poziomie Outstanding. Po podpisaniu 10-letniej umowy najmu, z niecierpliwością czekamy na rozwój naszej relacji z DOUGLAS, jako części naszej strategii wspierania i rozwoju z naszymi obecnymi najemcami, z którymi podpisaliśmy dwie trzecie naszych umów najmu – skomentował Piotr Flugel, dyrektor zarządzający CTP w Polsce.
Nowy centralny magazyn dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej jest kamieniem milowym w realizacji strategicznych celów łańcucha dostaw DOUGLAS. Obiekt będzie służył dwóm celom: wspieraniu całego rynku europejskiego poprzez dystrybucję ekskluzywnych marek i zaspokajaniu potrzeb dostaw wielokanałowych we wszystkich krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Takie podejście wzmacnia zaangażowanie DOUGLAS w doskonałość operacyjną i zadowolenie klientów w całym regionie – mówi Michal Niechaj, dyrektor ds. łańcucha dostaw w dziale marek korporacyjnych i regionu Europy Środkowo-Wschodniej w firmie DOUGLAS.
W transakcji DOUGLAS korzystał ze wsparcia firmy konsultingowej Colliers.


źródło: CTP