Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu 'TRANSPORT DROGOWY'

Elektryczne ciężarówki obsłużą restauracje McDonald’s w Warszawie

fot. McDonald's Polska
Z końcem października McDonald’s Polska przy współpracy z HAVI Logistics Polska zainwestował w trzy elektryczne samochody ciężarowe wraz z rozwiązaniem do ładowania marki Scania, które zasilą flotę wieloletniego partnera logistycznego firmy.

To pierwsza taka inwestycja i kolejny krok w kierunku redukcji emisji CO2 w łańcuchu dostaw sieci. Zakupione elektryczne samochody ciężarowe będą obsługiwały 31 restauracji McDonald’s na terenie Warszawy.

Inwestycja w zeroemisyjne samochody ciężarowe jest jednym z działań zgodnych ze strategią zrównoważonego rozwoju McDonald’s Polska. Zakupiony sprzęt przeszedł fazę długoterminowych testów, a w okresie zimowym rozpoczął regularną obsługę zamówień. W planach na najbliższe miesiące jest zakup następnych dwóch elektrycznych samochodów ciężarowych, które będą obsługiwały kolejne restauracje.

Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w duchu zrównoważonego rozwoju jest wpisane w naszą strategię biznesową. Opieramy się na współdziałaniu ze wszystkimi interesariuszami w naszym ekosystemie, dlatego angażujemy zarówno dostawców, pracowników, franczyzobiorców jak i gości restauracji. Działalność z HAVI Logistics Polska jest współpracą długofalową, bazującą na tych samych celach i wartościach. Redukcja emisji CO2 i transformacja w kierunku zerowej emisyjności netto jest naszą wspólną ambicją, stąd decyzja o zakupie pierwszych elektrycznych ciężarówek i wprowadzeniu ich do naszego łańcucha dostaw na terenie Warszawykomentuje Agata Kruszec, sustainability lead, McDonald’s Polska.

Optymalizacja procesów logistycznych to jeden z kluczowych celów, jakie realizujemy od początku współpracy z McDonald’s w Polsce. Wspólna inwestycja w zeroemisyjne samochody ciężarowe dostarczone przez markę Scania to kolejny element tej strategii. Jesteśmy przekonani, że dzięki inwestycji nie tylko dokładamy kolejną cegiełkę do wdrażania zrównoważonych rozwiązań i redukcji emisji, ale rozszerzamy dostęp do technologii dla mniejszych przedsiębiorstw. Oczywiście pozostajemy otwarci na inne technologie, monitorując trendy i rozwiązania na rynku np. samochody zasilane wodoremdodaje Marcin Zachwyc, dyrektor operacyjny, HAVI Logistics Polska.

Współpraca z HAVI Logistics Polska jest niezwykle ważna z punktu widzenia bezpieczeństwa żywności, ale także ambicji środowiskowych. Umiejętne planowanie transportu produktów do restauracji McDonald’s to ważny obszar realizujący cele McDonald’s związane z ograniczaniem emisji CO2. Ambicją marki jest redukcja emisji o 50% z biur i restauracji i 50% z całego łańcucha dostaw do 2030, dążąc do zerowej netto emisyjności w 2050 roku.

źródło: informacja prasowa McDonald’s Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *