Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Harry’s klientem GXO w magazynie współdzielonym w Poznaniu

fot. GXO
GXO zapewni obsługę logistyczną marki Harry’s oferującej jakości męskie kosmetyki do pielęgnacji i golenia, której dedykowało przestrzeń w magazynie współdzielonym w Poznaniu.

Cieszymy się, że możemy powitać Harry’s w naszym magazynie współdzielonym w Poznaniu powiedział Łukasz Wolski, Senior Operations Director, GXO. Nasze usługi wartości dodanej, w tym specjalne grawerowanie, zapewniają spersonalizowane wrażenia dla klientów finalnych. Marki kosmetyczne poszukują partnerów oferujących oszczędności i elastyczność, jednocześnie przyspieszając ich rozwój i gwarantując wyjątkową jakość obsługi konsumentów. Oferta przeznaczona dla klientów magazynów współdzielonych takich jak Harry’s, daje dostęp do szytych na miarę usług na żądanie z możliwością ich szybkiego skalowania, sprawnego wdrażania niestandardowych rozwiązań oraz opłacalnej technologii i kompetentnego personelu.

Harry’s skorzysta z doświadczenia GXO w branży kosmetycznej. Firma posiada ponad 40 centrów logistycznych na całym świecie, które zajmują się dostarczaniem rozwiązań logistycznych m.in. dla marek luksusowych. Możliwości logistyczne GXO pomogą Harry’s osiągnąć cele w zakresie wydajności i doświadczeń zakupowych konsumenta końcowego – pisze w firma w komunikacie prasowym.

GXO jest obecne w Europie Środkowej obejmującej: Polskę, Czechy, Rumunię i Niemcy, gdzie oferuje usługi logistyczne w zakresie: odbioru towaru, magazynowania, kompletacji i wysyłki, a także spersonalizowanych usług wartości dodanej, takich jak: pakowanie prezentów i dedykowane życzenia świąteczne na ozdobnych kartach, które zapewniają konsumentom końcowym szczególne wrażenia przy rozpakowywaniu zamówienia. Obok standardowej obsługi logistycznej, GXO oferuje klientom Harry’s grawerowanie spersonalizowanych wiadomości.

GXO w Poznaniu

Logistyczny kampus GXO w Poznaniu, który jest ważnym węzłem logistycznym w zachodniej Polsce obejmuje trzy centra logistyczne o łącznej powierzchni 60 000 m2. Firma zapewnia usługi logistyczne, zarządzanie zwrotami oraz specjalistyczną obsługę w magazynach dedykowanych lub współdzielonych dla klientów z wielu branż.

Poznański oddział GXO jest również świadectwem zaangażowania firmy w ESG. Centrum napraw zostało wyposażone w opracowane na miejscu urządzenia do sprawnego przetwarzania zwrotów, pomagając klientom przywrócić do ponownej sprzedaży aż do 96% zwrotów e-commerce, przekazując pozostałe 3% na cele charytatywne, a zaledwie 1% na wysypiskach śmieci. GXO w Poznaniu posiada certyfikat ISO Stena Recycling oraz BREEAM, będący wiodącym na świecie źródłem walidacji zrównoważonych budynków, który ocenił poznański obiekt jako „bardzo dobry”. Działania na rzecz środowiska obejmują: odzyskiwanie szarej wody, pobór wody bezpośrednio ze źródła P3, prywatną stację uzdatniania wody, system oświetlenia Dali w 100% LED, stację ładowania samochodów elektrycznych i system paneli słonecznych na dachu do podgrzewania wody.

GXO w Europie Środkowej

GXO działa w Europie Środkowej, która obejmuje Niemcy, Polskę, Czechy i Rumunię, od ponad 20 lat, obsługując klientów z branży e-commerce, mody, FMCG i DIY. GXO specjalizuje się w zaawansowanych rozwiązaniach i usługach logistycznych, takich jak: magazynowanie, przygotowanie zamówień, e-fulfilment, co-packing, zarządzanie zwrotami, zarządzanie naprawami oraz logistykę w kontrolowanej temperaturze zarówno w obiektach dedykowanych jak i współdzielonych. GXO zatrudnia obecnie około 4,000 pracowników w ponad 30 lokalizacjach o łącznej powierzchni 800,000 m2 w regionie Europy Środkowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *