Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu 'TRANSPORT DROGOWY'

MI: Sankcje UE w obszarze transportu drogowego uszczelnione

fot. Ministerstwo Infrastruktury
Rada UE przyjęła 24 czerwca 2024 r. 14. pakiet sankcji UE wobec Rosji zawierający szereg usprawnień w zakresie zapobiegania obchodzeniu sankcji. Dzięki aktywnym działaniom Ministerstwa Infrastruktury oraz w wyniku dialogu strony polskiej z Komisją Europejską w nowym pakiecie znalazł odzwierciedlenie polski postulat w obszarze transportu drogowego.

Podczas prac nad pakietem Ministerstwo Infrastruktury konsekwentnie wskazywało na zasadność uwzględnienia postulatu dotyczącego zakazu rejestrowania na terytorium UE firm transportowych z kapitałem rosyjskim, działających w obszarze transportu drogowego. W toku negocjacji udało się wypracować zapis, który rozszerza zakaz transportu drogowego towarów na terytorium UE, w tym w tranzycie, o unijnych operatorów, w których rosyjska osoba fizyczna lub prawna posiada przynajmniej 25 proc. udziałów. Na żądanie właściwych organów krajowych przedsiębiorstwa transportu drogowego będą zobowiązane do ujawniania swojej struktury własności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *