Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Do osiągnięcia takich wyników w roku obrotowym 2023/24, przyczynił się w dużej mierze ostatni kwartał, przekraczający prognozy. Firma FM Logistic utrzymała dynamikę wyników, osiągając EBIT w wysokości 50,8 mln euro i solidną pozycję gotówkową w wysokości 183 mln euro.

Wynik ten wynika też z konsekwencji firmy w dążeniu do znacznego przekształcenia swojej organizacji w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania branży i nowe wymagania biznesowe. Plan działań udostępniony w 2023 r., skoncentrowany na dążeniu do doskonałości operacyjnej, transformacji usług i eksploracji nowych terytoriów, już przynosi efekty, o czym świadczy znaczna poprawa NPS Grupy, wskaźnika używanego do pomiaru satysfakcji klientów, który wzrósł na przestrzeni ostatnich dwóch lat z 26 do 53. Pozytywny wynik osiągnięto również wewnątrz organizacji, gdzie zadowolenie pracowników sięga 90% (badanie Pulse 2024).

Jako, że obecna sytuacja geopolityczna wymaga od nas szczególnej ostrożności, co do przyszłości gospodarczej, możemy być dumni z projektów, które zrealizowaliśmy. FM Logistic utrzymuje pozycję kluczowego gracza w branży, dzięki zaufaniu naszych klientów i zaangażowaniu zespołów, które codziennie pracują na sukces naszej firmy. Nasze dobre wyniki są pozytywnym sygnałem dla przyszłego rozwoju Grupy – podkreśla Jean-Christophe Machet, CEO FM Logistic.

Obiecujące wyniki w Europie Centralnej

Wzrost biznesu FM Logistic w Europie Centralnej zapewniły w minionym roku finansowym w dużej mierze operacje e-commerce świadczone dla nowych i obecnych klientów operatora oraz rozwój sieci drobnicowej. Wykonany został również kolejny krok w kierunku automatyzacji magazynów. Dla jednego z klientów na platformie logistycznej zlokalizowanej w czeskich Lovosicach wdrożona została technologia AutoStore. To zautomatyzowany system przechowywania i pobierania małych produktów, wspierający realizację zamówień e-commerce.

Dla realizacji założeń planu strategicznego “Powering 2023” zintensyfikowane zostały działania w zakresie zrównoważonego rozwoju. FM Logistic CE wraz z partnerami biznesowymi rozpoczęło testy realizacji transportów przy wykorzystaniu samochodów elektrycznych.

FM Logistic przyspiesza swoje zrównoważone zobowiązania, co jest kluczową dźwignią dla wyników Grupy

W czasach, gdy zasada „coraz szybciej” proponowana przez podmioty gospodarcze i pożądana przez konsumentów nie jest już zgodna z wyzwaniami związanymi z ochroną zasobów planety, FM Logistic wzmacnia swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój.

Będąc przekonanym, że logistyka stanowi łącznik między przemysłem a konsumentami, od 2021 roku FM Logistic intensyfikuje swoje energooszczędne inicjatywy w ramach planu Powering 2030. Obecnie wszystkie decyzje podejmowane są przez pryzmat wdrażania wielokanałowych i zrównoważonych łańcuchów dostaw, dążenia do dobrego samopoczucia w pracy i zachęcających do bardziej odpowiedzialnej konsumpcji. W tym roku FM Logistic uruchomiło nową strategię zrównoważonego rozwoju opartą na 3 filarach: działania dla pracowników, działania dla ochrony planety i wspólne działania z partnerami biznesowymi. Do 2030 roku FM Logistic zmniejszy o połowę emisyjność swoich budynków magazynowych i osiągnie 90% wskaźnik zadowolenia pracowników.

Nie ma prostego rozwiązania: to komplementarność działań i najlepszych praktyk, wdrażanych wspólnie w całej branży, pozwoli nam osiągnąć nasze cele w zakresie zrównoważonego rozwoju. W FM Logistic wierzymy, że logistyka “slow” może oferować korzystną dynamikę dla gospodarki, naszych klientów i naszych pracowników – podkreśla Jean-Christophe Machet.

Biorąc pod uwagę solidne wyniki odnotowane w latach 2023/24, FM Logistic z optymizmem patrzy na nadchodzący rok. Grupa kontynuuje swoje zaangażowanie w zrównoważony, wielokanałowy łańcuch dostaw, mając na celu osiągnięcie średniego rocznego wzrostu sprzedaży o 10% do 2030 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *