Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Richard Cawston z nowymi zadaniami w GXO

fot. GXO
GXO mianuje Richarda Cawstona (na zdjęciu) dyrektorem ds. przychodów, natomiast Eric Spadafora dołącza do firmy jako szef sprzedaży na kraje obydwu Ameryk, Azji i Pacyfiku.

GXO Logistics, Inc. największy na świecie operator logistyki kontraktowej, ogłosił dziś dwie nowe nominacje na stanowiska kierownicze. Richard Cawston, prezes na Europę, rozszerzył swoje obecne obowiązki i objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. przychodów (Chief Revenue Officer, CRO). GXO wzmacnia również swoje struktury sprzedaży na kraje obydwu Ameryk, Azji i Pacyfiku, dzięki zatrudnieniu Erica Spadaforę, który dołącza do GXO jako szef sprzedaży w tym regionie.

Dyrektor ds. przychodów, podlegający prezesowi Malcolmowi Wilsonowi, ponosi globalną odpowiedzialność za strategię sprzedaży, w tym ustalanie priorytetów dla najbardziej atrakcyjnych segmentów klientów, branż i rynków. Ponadto CRO usprawni zarządzanie sprzedażą poprzez centralne zarządzanie kontami klientów współpracujących z GXO w wielu lokalizacjach i krajach, aby w pełni wykorzystać globalną skalę, wiedzę i jakość obsługi oferowanej przez GXO. Richard Cawston stanie na czele działów handlowych GXO, zajmujących się sprzedażą oraz zarządzaniem kontami klientów i rozwojem biznesu.

Nasz długoterminowy wzrost opiera się na ciągłych nowych wygranych biznesowych, a wraz z większym popytem na nasze usługi i wiedzę specjalistyczną dostosowujemy organizację, aby przyspieszyć planowany dynamiczny rozwójpowiedział Malcolm Wilson, prezes GXO. Richard Cawston wnosi odpowiednie połączenie wiedzy operacyjnej, głębokiego zrozumienia potrzeb klientów i udokumentowanego doświadczenia w rozwijaniu długoterminowych relacji z klientami opartych na ciągłym tworzeniu wartości, aby wykorzystać pełną moc naszego zasięgu do napędzania rozwoju biznesu.

Richard Cawston posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży logistycznej, pracując dla międzynarodowych firm, w tym XPO Logistics Europe, gdzie pełnił funkcję prezesa i dyrektora zarządzającego flagowych operacji Norberta Dentressangle’a w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Od 2018 r. pełni funkcję prezesa GXO na Europę, dynamiczny region 14 krajów liczący ok. 500 centrów logistycznych, obsługujący wiele wiodących europejskich marek m.in. w takich branżach jak e-commerce, FMCG, elektroniki użytkowej.

Eric Spadafora dołącza do GXO przechodząc z firmy Logitech, gdzie pełnił funkcję wiceprezesa i szefa sprzedaży biznesowej. Wcześniej zajmował stanowiska sprzedażowe w MCI i Verizon, gdzie jako wiceprezes zapewnił najwyższą jakość obsługi klientów, rekordowy wzrost sprzedaży i duże zaangażowanie pracowników. Oprócz bogatego doświadczenia w sektorach telekomunikacyjnym i technologicznym, Eric Spadafora wykorzysta również korzyści uzyskane dzięki przejęciu PFSweb przez GXO, zakończonemu w październiku 2023 r., wzmacniając obecność GXO w szybko rozwijających się branżach, ze szczególnym uwzględnieniem Ameryki Północnej.

GXO konsekwentnie rozwija swoją działalność poprzez pozyskiwanie nowych klientów i solidną historię sprzedaży zróżnicowaną zarówno pod względem geograficznym, konsumenckim, jak i branżowym. Do trzeciego kwartału 2023 r. GXO pozyskało 841 mln USD pochodzących z nowej działalności.

źródło: informacja prasowa GXO

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *