Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Volvo sprzedało 5 000 elektrycznych ciężarówek na całym świecie [ZDJĘCIA]

fot. Volvo
Volvo Trucks dostarczyło ponad 5 000 elektrycznych pojazdów ciężarowych klientom w 50 krajach na całym świecie. Elektryczne ciężarówki są oferowane przez Volvo Trucks od 2019 r., a od tego czasu klienci w 50 krajach na całym świecie przeszli na transport elektryczny i przejechali blisko 170 milionów kilometrów w ramach działalności komercyjnej. Pojazdy te zmniejszyły emisję CO2 i poziom hałasu drogowego, poprawiając jednocześnie środowisko pracy kierowców.

To satysfakcjonujące, że firmy transportowe nadal korzystają z zalet akumulatorowych pojazdów ciężarowych w szerokiej gamie segmentów transportu — mówi Roger Alm, prezes Volvo Trucks. – Elektryczne modele Volvo są dostępne tu i teraz, zapewniając naszym klientom i nabywcom transportu bardziej zrównoważoną alternatywę, która ma realny sens biznesowy, a wielu naszych klientów wraca do nas, aby rozwijać swoje floty elektryczne.

Obecnie, gama akumulatorowych modeli Volvo jest dostosowana do potrzeb dystrybucji miejskiej i regionalnej, a także segmentów budownictwa i odpadów. Pięć największych rynków, na których firma ma pojazdy ciężarowe tego typu to Niemcy, Holandia, Stany Zjednoczone, Norwegia i Szwecja.

Wiedza z zakresu pojazdów elektrycznych

Wczesne wejście Volvo Trucks do segmentu elektrycznych pojazdów ciężarowych pozwoliło na zdobycie unikalnej wiedzy specjalistycznej w zakresie transportu o zerowej emisji spalin. Korzyści płynące z użytkowania tych pojazdów wykraczają poza korzyści dla środowiska – kierowcy doświadczają znacznie lepszego środowiska pracy przy znacznie niższym poziomie hałasu i wibracji. Volvo rozwinęło również kompetencje w zakresie optymalizacji wykorzystania zainstalowanej energii, finansowania, ładowania i serwisowania pojazdów ciężarowych elektrycznych.

Oto modele elektrycznych pojazdów ciężarowych Volvo, które są obecnie oferowane:
– Volvo FL Electric 
– Volvo FE Electric 
– Volvo FM Electric 
– Volvo FM Low Entry 
– Volvo FMX Electric 
– Volvo FH Electric (International Truck of the Year 2024) 
– Volvo FH Aero Electric 
– Volvo VNR Electric 

Volvo Trucks dąży do dekarbonizacji transportu, aby osiągnąć cel zerowej emisji netto do 2040 r., stosując trójtorową strategię technologiczną. Podejście to opiera się na silnikach elektrycznych zasilanych akumulatorem, ogniwami paliwowymi i silnikach spalinowych, które działają na paliwach odnawialnych, takich jak zielony wodór (wytwarzany przez rozszczepienie wody na wodór i tlen przy użyciu odnawialnej energii elektrycznej), biogaz (Bio-LNG) lub biodiesel i HVO (hydropreparowany olej roślinny).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *