Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Duży wzrost na Poczcie Polskiej

fot. Poczta Polska
Poczta Polska tylko od Black Friday do 10 grudnia br. zanotowała wzrost nadań przesyłek o ponad 40 proc. względem tego samego okresu z roku 2022. Do Świąt Bożego Narodzenia pozostały jeszcze niecałe dwa tygodnie i spółka liczy na kontynuację tego trendu.

Jak czytamy w komunikacie Poczty Polskiej, od kilku lat obserwujemy rosnącą popularność zakupów online – coraz więcej osób decyduje się na wygodę korzystania z ofert branży e-commerce. Ta tendencja tradycyjnie nasila się w grudniu, a tegoroczny okres przedświąteczny jest rekordowy. W rezultacie wolumen nadawanych paczek rośnie, a w tym roku Poczta Polska odnotowała kolejny wzrost w tym obszarze.

Aby sprostać wyzwaniu dostarczenia coraz większej liczby paczek do adresatów Poczta Polska przygotowywała się już od kilku miesięcy. Efektem działań było m.in. otwarcie nowych hal w Ciemnem pod Radzyminem, Opolu, czy montaż nowoczesnych sorterów we Wrocławiu, Lublinie i Lisim Ogonie. Dodatkowo, od 3 grudnia, uruchomiona została procedura według której kurierzy będą doręczać paczki nawet w niedzielę – informuje Poczta Polska.

Obecnie można skorzystać również z trzech opcji odbioru paczek kurierskich: Pocztex PUNKT– dostawy do sieci ponad 17 000 punktów; Pocztex AUTOMAT– dostawy do automatów paczkowych oraz Pocztex KURIER – standardowego doręczenia przesyłki pod wskazany adres. Klientom Poczty Polskiej i Pocztexu udostępniono również aplikację do obsługi przesyłek kurierskich Pocztex Mobile oraz możliwość nadawania paczek – w placówkach pocztowych i w sieci punktów partnerskich – bez konieczności drukowania etykiet, aby maksymalnie ułatwić im wysyłanie przesyłek.

źródło: informacja prasowa Poczty Polskiej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *