Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Duży wzrost na Poczcie Polskiej

fot. Poczta Polska
Poczta Polska tylko od Black Friday do 10 grudnia br. zanotowała wzrost nadań przesyłek o ponad 40 proc. względem tego samego okresu z roku 2022. Do Świąt Bożego Narodzenia pozostały jeszcze niecałe dwa tygodnie i spółka liczy na kontynuację tego trendu.

Jak czytamy w komunikacie Poczty Polskiej, od kilku lat obserwujemy rosnącą popularność zakupów online – coraz więcej osób decyduje się na wygodę korzystania z ofert branży e-commerce. Ta tendencja tradycyjnie nasila się w grudniu, a tegoroczny okres przedświąteczny jest rekordowy. W rezultacie wolumen nadawanych paczek rośnie, a w tym roku Poczta Polska odnotowała kolejny wzrost w tym obszarze.

Aby sprostać wyzwaniu dostarczenia coraz większej liczby paczek do adresatów Poczta Polska przygotowywała się już od kilku miesięcy. Efektem działań było m.in. otwarcie nowych hal w Ciemnem pod Radzyminem, Opolu, czy montaż nowoczesnych sorterów we Wrocławiu, Lublinie i Lisim Ogonie. Dodatkowo, od 3 grudnia, uruchomiona została procedura według której kurierzy będą doręczać paczki nawet w niedzielę – informuje Poczta Polska.

Obecnie można skorzystać również z trzech opcji odbioru paczek kurierskich: Pocztex PUNKT– dostawy do sieci ponad 17 000 punktów; Pocztex AUTOMAT– dostawy do automatów paczkowych oraz Pocztex KURIER – standardowego doręczenia przesyłki pod wskazany adres. Klientom Poczty Polskiej i Pocztexu udostępniono również aplikację do obsługi przesyłek kurierskich Pocztex Mobile oraz możliwość nadawania paczek – w placówkach pocztowych i w sieci punktów partnerskich – bez konieczności drukowania etykiet, aby maksymalnie ułatwić im wysyłanie przesyłek.

źródło: informacja prasowa Poczty Polskiej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *