Jak czytamy w komunikacie Poczty Polskiej, od kilku lat obserwujemy rosnącą popularność zakupów online – coraz więcej osób decyduje się na wygodę korzystania z ofert branży e-commerce. Ta tendencja tradycyjnie nasila się w grudniu, a tegoroczny okres przedświąteczny jest rekordowy. W rezultacie wolumen nadawanych paczek rośnie, a w tym roku Poczta Polska odnotowała kolejny wzrost w tym obszarze.
Aby sprostać wyzwaniu dostarczenia coraz większej liczby paczek do adresatów Poczta Polska przygotowywała się już od kilku miesięcy. Efektem działań było m.in. otwarcie nowych hal w Ciemnem pod Radzyminem, Opolu, czy montaż nowoczesnych sorterów we Wrocławiu, Lublinie i Lisim Ogonie. Dodatkowo, od 3 grudnia, uruchomiona została procedura według której kurierzy będą doręczać paczki nawet w niedzielę – informuje Poczta Polska.
Obecnie można skorzystać również z trzech opcji odbioru paczek kurierskich: Pocztex PUNKT– dostawy do sieci ponad 17 000 punktów; Pocztex AUTOMAT– dostawy do automatów paczkowych oraz Pocztex KURIER – standardowego doręczenia przesyłki pod wskazany adres. Klientom Poczty Polskiej i Pocztexu udostępniono również aplikację do obsługi przesyłek kurierskich Pocztex Mobile oraz możliwość nadawania paczek – w placówkach pocztowych i w sieci punktów partnerskich – bez konieczności drukowania etykiet, aby maksymalnie ułatwić im wysyłanie przesyłek.
źródło: informacja prasowa Poczty Polskiej