W ramach kontraktu FM Logistic realizuje na rzecz klienta usługi magazynowania i transportu. MAKRO to pierwszy partner FM Logistic w Polsce, z którym operator rozpoczął obsługę artykułów świeżych pod marką FM FRESH. Obsługa dotyczy sektora fresh – produkty nabiałowe i ryby przetworzone oraz ultrafresh, czyli warzywa i owoce, mięso oraz ryby. Taki asortyment wymaga stosowania różnych zakresów temperaturowych: 0-2°C, 2-4°C, 8-12°C, aby zachować jak najlepszą jakość produktu.
Obsługa sektora fresh i ultrafresh wymaga doskonałej organizacji, skrupulatnego planowania i zapewnienia odpowiednich warunków. To olbrzymia odpowiedzialność, ponieważ nawet niewielkie odchylenia od wymaganej wysokości temperatur mogą spowodować utratę jakości produktu. Operator logistyczny musi zagwarantować całkowite bezpieczeństwo towarów w całym łańcuchu dostaw – tłumaczy Natalia Szlaga, Kierownik oddziału FM Fresh w Mszczonowie.
Spotkanie w Mszczonowie było okazją do podsumowań i podziękowania sobie za lata współpracy. – Wysoka jakość naszych usług bazuje na harmonijnej współpracy planerów, kierowców i pracowników magazynu FM Fresh. Dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować naszemu klientowi stałą dostępność świeżych produktów i sprostać dużym wahaniom wolumenów. Bardzo nas cieszy, że MAKRO Polska docenia naszą wiedzę i doświadczenie w logistyce produktów świeżych i powierza nam realizację operacji logistycznych już od 10 lat – dodaje Natalia Szlaga.
Zaufany i doświadczony partner biznesowy, zwłaszcza w tak wymagającej kategorii, to klucz do sukcesu. Zespół FM Fresh, tworzony jest przez kompetentnych i zaangażowanych pracowników, którzy każdego dnia wspierają rozwój naszego biznesu – mówi Dorota Wojtyńska, Starszy Kierownik Działu Logistyki Artykuły Świeże w MAKRO Polska.


źródło: FM Logistic