Innowacyjne rozwiązania InPost, które mają na celu ułatwianie życia klientom w codziennych sytuacjach, trafiły na kolejne lotniska. Coraz więcej pasażerów wybiera nasze rozwiązanie, aby uniknąć konieczności wyrzucenia wartościowych przedmiotów, które zostały zakwestionowane podczas kontroli bezpieczeństwa. Klienci oczekują, że maszyny Paczkomat® będą dostępne jako standard w każdym porcie lotniczym, ponieważ umożliwiają proste, szybkie i wygodne nadawanie przesyłek bezpośrednio z terminala, z którego rozpoczynamy naszą podróż – podkreślił Waldemar Brzoska, dyrektor biura ekspansji InPost.
Przedmiot, który zostanie zakwestionowany podczas kontroli bezpieczeństwa, a jego właściciel zdecyduje się na usługę Paczkomat®, należy umieścić w worku strunowym i odpowiednio okleić. Następnie pasażer w przygotowanym do tego miejscu będzie mógł zapakować przedmiot w karton o odpowiednim wymiarze i umieścić go w skrytce urządzenia Paczkomat®. Przesyłkę nadaje się przez aplikację InPost Mobile. Paczkomat® na lotnisku umożliwia wysyłkę krajową do innego urządzenia InPost lub kurierem pod wskazany adres.
Do tej pory nasi pasażerowie nie mieli specjalnie wyjścia. Jeśli okazało się, że np. flakon perfum, który chcą wziąć na pokład jest za duży, zazwyczaj lądował on w koszu lub był przekazywany osobie trzeciej, która nie była podróżnym. Na lotnisku Warszawa-Modlin bonusem będzie brak konieczności wykupywania dodatkowej usługi Fast Track (pozwalającej uniknąć kolejek do kontroli). To oznacza oszczędności i wygodę dla pasażerów – mówi Agnieszka Chęcińska, marketing menedżer Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa-Modlin. Jednocześnie uruchomiony zostanie drugi Paczkomat®, usytuowany na parkingu 1 vis-à-vis terminala – dodaje.
To innowacyjne rozwiązanie InPost na Lotnisku Chopina w Warszawie spotkało się z pozytywnym przyjęciem przez pasażerów. Cieszy nas, że od teraz także pasażerowie odlatujący z naszych lotnisk w Radomiu i Zielonej Górze będą mogli skorzystać z tej usługi. Jesteśmy przekonani, że sukcesywnie będzie pojawiać też na wszystkich polskich lotniskach, ułatwiając podróże pasażerom i zapewniając im najwyższy standard obsługi – mówi rzecznik PPL Anna Dermont.
źródło: InPost