W pierwszym kwartale 2024 roku, osiągnęliśmy dobre wyniki finansowe oraz wysoki, dwucyfrowy wzrost wolumenów. Nadal rośniemy szybciej niż rynek we wszystkich krajach, w których działamy. Jesteśmy bardzo dumni z naszych osiągnięć – widzimy skuteczność naszej strategii zarówno w Polsce, jak i poza nią. W Polsce, pomimo pozycji lidera, nadal zwiększamy udziały w rynku. W krajach, w których działa Mondial Relay, jest to szczególnym osiągnięciem, gdyż działamy w warunkach kurczenia się handlu e-commerce. W Wielkiej Brytanii umacniamy nasz sprawdzony koncept logistyczny, co zapewnia znaczący wzrost wolumenów, a także zwiększa rentowność w miarę rosnącej skali operacji. I kwartał 2024 r. przyniósł wyraźny rozwój biznesu, zgodny z naszymi ambicjami. Niezmiennie koncentrujemy się na strategicznych priorytetach: budowaniu jak najszerszego dotarcia do użytkowników na obszarach działania Mondial Relay, rozbudowie sieci urządzeń Paczkomat® w Wielkiej Brytanii oraz dalszym zwiększaniu udziału w polskim rynku. Jesteśmy przekonani, że nasze prognozy i strategia na cały rok będą zrealizowane – mówi Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost.
źródło: InPost