Otrzymanie oceny -A w ratingu CDP to potwierdzenie skuteczności naszych działań na rzecz przeciwdziałania zmianom klimatycznym. Instytucje oceniają działalność firm na podstawie wielu wskaźników – co dowodzi, że realizujemy skuteczny plan redukcji emisji CO2, aby korzystanie z usług InPost było jak najbardziej przyjazne dla środowiska. Nasza praca pokazuje, że InPost jest liderem w kwestiach ekologicznych, a nasz zmodernizowany model biznesowy jest modelem przyszłości – mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, Group Chief Marketing & ESG Officer.
Carbon Disclosure Project (CDP) to organizacja non-profit, która odgrywa kluczową rolę w ocenie działań firm pod kątem przejrzystości środowiskowej oraz inicjatyw podejmowanych na rzecz ochrony klimatu. Ocena CDP jest standardem globalnym, używanym przez inwestorów, firmy, decydentów politycznych, naukowców i media do analizy strategii ESG firm, a system punktacji jest uważany na całym świecie za złoty standard przejrzystości środowiskowej przedsiębiorstw. Wyniki publikowane przez CDP pozwalają inwestorom sprawdzić, czy firmy uwzględniają zrównoważony rozwój w swoich strategiach i praktykach biznesowych – dzięki czemu mogą ocenić ryzyko klimatyczne swoich portfeli.
źródło: informacja prasowa Grupy InPost