Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Mobilne maszyny Paczkomat® InPost przy stokach narciarskich

fot. InPost
Grupa InPost właśnie uruchomiła mobilny Paczkomat w kurorcie narciarskim w Istebnej. Dzięki temu turyści mogą łatwo wysyłać nadmiarowy bagaż, a także odebrać potrzebne lub zapomniane przedmioty. Wkrótce usługa zostanie rozszerzona o kolejne trzy lokalizacje w Wiśle i Bukowie Tatrzańskiej. - Priorytetem InPost jest sprostanie potrzebom naszych klientów, dlatego cieszę się, że Paczkomat na stałe wpisał się w codzienne życie Polaków - mówi Waldemar Brzoska, dyrektor biura ekspansji InPost.

Użytkownicy doceniają szybkość i niezawodność dostaw, a także chętnie polecają nasze usługi. Chcemy ułatwiać życie naszym klientom na co dzień – także na wakacjach, czy w podróży. Innowacyjne rozwiązania wprowadziliśmy na wielu polskich lotniskach i w szpitalach. Teraz także w czasie zimowego urlopu nasi klienci mogę odebrać swoje przesyłki w ulubionym miejscu wypoczynku podkreślił Waldemar Brzoska.

Pierwszy mobilny Paczkomat został uruchomiony przy resorcie narciarskim „Złoty Groń” w Istebnej, który jest popularnym wyborem turystów. To pierwsza tego typu maszyna InPost, uruchamiana tylko na okres sezonu zimowego.

Według najnowszych badań Kantar – międzynarodowej agencji badawczej – InPost jest najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki – otrzymał aż 99% wskazań. Ponadto 93% polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat InPost jako formę dostawy, a 85% jako formę wysyłki. Natomiast 83% badanych uznaje Paczkomat InPost za najbardziej ekologiczny sposób dostaw. Gotowość do polecania urządzeń Paczkomat InPost – wskaźnik NPS – osiągnął poziom aż 77 punktów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *